متقاضیان مسکن مهر پردیس مقابل مجلس تجمع کردند

کدخبر: 966102

جمعی از متقاضیان مسکن مهر در اعتراض به مطالبه مبالغ جدید برای دریافت مسکن‌های خود مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند

به گزارش «نسیم‌»، چندی پیش از این شرکت عمران شهر جدید پردیس در ابلاغیه خود با اشاره به تامین هزینه ساخت و ساز مسکن مهر از محل آورده متقاضیان و تسهیلات بانکی، اتمام پروژه و تحویل واحدها را منوط به انجام تعهدات مالی متقاضیان برشمرده بود؛ با توجه به ضرورت تسریع در ساخت وساز و تکمیل طرح ها، ضروری است متقاضیان مسکن مهر تا 30 آذرماه مبلغ 120 میلیون ریال به حساب متمرکز مسکن مهر واریز کنند.

تجمع‌ کنندگان علت تجمع خود را اینگونه بیان داشته اند: «ما طبق تعهدات تمام مبالغ را برای دریافت مسکن مهر واریز کرده‌ایم، اما مجددا به ما گفته‌اند باید مبلغ 12 میلیون تومان دیگر پرداخت کنید که از عهده پرداخت این مبلغ برنمی‌آییم .

از قرار معلوم، درخواست واریز این مبلغ، محل کشمکش متقاضیان مسکن مهر و مسئولان شهر جدید پردیس شده تا آنجا که پای نمایندگان مجلس هم به این ماجرا باز شد .

متقاضیان مسکن مهر که از مطالبه مبلغ جدید برای مسکن مهرشان انتقاد داشتند شعارهایی همچون «مجلس انقلابی حمایت حمایت»، «مسکن مهر پردیس حق مسلم ماست». سر می‌دادند .

تجمع‌کنندگان همچنین دست‌نوشته‌هایی در دست داشتند که در آن خواستار حمایت مجلس و دولت از آنها برای تحویل گرفتن مسکن مهرشان شدند. .

مسکن مهر پردیس از زمان راه اندازی آن قرار بوده که ظرف زمانی 18 تا 20 ماهه یعنی در بهار 93 به اتمام برسد، هر چندکه اکنون با گذشت هفت ماه از فصل بهار، زمان اتمام مسکن مهر همچنان در هاله ای از ابهام به سر می برد .

ارسال نظر: