نصب سامانه‌های گنبد آهنین توسط رژیم صهیونیستی در مرز لبنان

کدخبر: 1016789

یک فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی دلیل این اقدام را هراس از اقدامات حزب‌الله، پس از پایان مذاکرات هسته‌ای ایران عنوان کرد

به گزارش «نسیم»، "یونی صعدا"، فرمانده "بازوی هوایی پدافند اسرائیل"، در مصاحبه‌ای اختصاصی با شبکه خبری فاکس‌نیوز گفت که این اقدام واکنش مستقیم به تحولات اخیر نیست، اما عنوان کرد که تهدیدهای حزب‌الله و سایر گروه‌ها در نزدیکی مرز سرزمین‌های اشغالی تشدید شده است.

او گفت: " ما دیدیم که در خلال عملیات جنگ غزه در سال 2014 گنبد آهنین با نمونه‌ای از چالش در جنوب روبرو شد. ما هم‌اکنون با چالش‌ها و سناریوهایی مواجه هستیم که فکر می‌کنیم دشمنان مرزهای شمالی ایجاد می‌کنند."

فاکس‌نیوز با انعکاس دادن اظهارات رئیس‌جمهوری ایران و سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب‌الله لبنان، پس از جمع‌بندی مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+5 در تیرماه سال جاری به رشد تهدیدها علیه رژیم صهیونیستی اشاره کرده است.

این رسانه آمریکایی نوشت حزب‌الله در روزهای اخیر، ظاهراً در اثر توافق هسته‌ای، اظهارات ضد آمریکایی و اسرائیلی را تشدید کرده و بیش از هر زمان دیگری از زمان جنگ لبنان در سال 2006، تهدید علیه اسرائیل به شمار می‌رود.

ارسال نظر: