واکنش‌های جدید به رفتارهای نامتعارف ژان کلود یونکر؛

انگلیسی‌ها: رئیس مست نمی‌خواهیم! +فیلم

کدخبر: 2038251

شوخی‌های غیرمتعارف یونکر، رییس کمیسیون اروپا، با رهبران منطقه یورو مثل سیلی زدن و بازی با کروات سیاسیون موجب شده مخالفان بریتانیایی دلیل جدیدی برای خروج از اتحادیه اروپا پیدا کنند.

به گزارش گروه بین الملل « نسیم آنلاین »، انتشار ویدئویی از رفتارهای نامتعارف و غیر دیپلماتیک ژان کلود یونکر، رییس کمیسیون اروپا در نشست سال گذشته این اتحادیه این روزها در میان کاربران انگلیسی شبکه های اجتماعی واکنش های متعددی را برانگیخته است.

یونکر که در مقابل دوربین ها و در کنار دونالد تاسک، رئیس شورای اروپا و نخست وزیر لیونی، که میزبان این نشست بوده، ایستاده است، حین استقبال از رهبران اروپایی رفتارهایی از خود نشان می‌دهد که به گمانه زنی رسانه ها ناشی از خارج بودن وی از حالت طبیعی در پی مصرف مشروبات الکی است.

او در موارد متعددی به صورت سیاستمداران اروپایی سیلی می زند، نخست وزیر مجارستان را دیکتاتور می خواند و یا با کروات سیاسیون بازی می کند؛ حتی در برخورد با نخست وزیر یونان که کراوات نداشت نیز می گوید که حاضر است کراواتش را به او قرض دهد.

انگلیسی هایی که مخالف باقی ماندن کشورشان در منطقه یورو هستند، با بازنشر این ویدئو و اشاره به ناکارآمد بودن اتحادیه اروپا می نویسند: "جای تعجب نیست که اتحادیه اروپا شکست خورده است" و "اتحادیه سیاسی و اقتصادی درجه سوم با چنین روسای درپیتی اداره می شوند."

حجم ویدیو: 14.34M | مدت زمان ویدیو: 00:01:16 دانلود ویدیو
ارسال نظر: