معاون سازمان پدافند غیر عامل از زیرساخت‌ها و طرح‌های توسعه‌ای مجلس بازدید کرد

کدخبر: 1007558

سردار شاکری در این بازدید گفت: اقدامات مناسبی در جهت کاهش آسیب‌پذیری زیرساخت‌های مجلس در برابر تهدیدات صورت گرفته/ ایجاد مصونیت‌بخشی مجلس در برابر تهدیدات از مأموریت‌های اصلی ماست

به گزارش «نسیم»، معاون سازمان پدافند غیر عامل از زیرساخت‌ها و طرح‌های توسعه‌ای مجلس شورای اسلامی بازدید کرد.

معاون سازمان پدافند غیر عامل کشور در بازدید از زیرساخت ها و طرح های توسعه ای مجلس شورای اسلامی ، ضمن ابراز خرسندی از اقدامات صورت گرفته در جهت کاهش آسیب پذیری زیرساخت ها ، مصونیت بخشی مجلس شورای اسلامی در برابر تهدیدات از ماموریت های اصلی سازمان پدافند غیر عامل اعلام کرد.

معاون زیر بنائی سازمان پدافند غیر عامل بهمراه هیاتی متشکل از متخصصین حوزه پدافند غیر عامل ، در راستای بررسی میزان آمادگی دستگاه های کشور در برابر تهدیدات احتمالی ، از زیرساخت ها و طرح های توسعه ای و ساختمان مجلس شورای اسلامی بازدید کردند.

سردارمحمد یوسف شاکری در این بازدید ضمن ابراز خرسندی از اقدامات صورت گرفته ، لزوم توجه بیشتر به رعایت الزامات و ملاحظات پدافند غیر عامل در اجرای طرح های زیر ساختی را متذکر شدند.

وی در ادامه با اشاره به تغییر ماهیت تهدیدات دشمن طی دهه های اخیر ، بر لزوم بروز بودن و حفظ آمادگی در برابر تهدیدات نوین تاکید کرد.

وی در ادامه نمایندگان مجلس شورای اسلامی را از دارایی ها حیاتی این کشور دانست و حفظ و صیانت از این دارایی عظیم را از ماموریت های سازمان پدافند غیر عامل برشمرد.

در این دیدار کمیته پدافند غیر عامل قوه مقننه نیز گزارشی از اقدامات انجام شده در جهت کاهش آسیب پذیری در برابر تهدیدات ارائه داد.

ارسال نظر: