کوثری: مسئله توهین به روستاییان در دادگاه مطرح شود

کدخبر: 1018633

نماینده مردم تهران گفت: هاشمی‌رفسنجانی باید پاسخگوی بی‌احترامی به روستاییان باشد/ روستاییان باید نسبت به وی اعلام جرم کنند و از دادگاه بخواهند تا وضعیت این توهین را مشخص کند/ هاشمی‌ فراموش کرده که خود یک روستایی است

به گزارش «نسیم»، اسماعیل کوثری در گفتگو با فارس در واکنش به اظهارات هاشمی‌رفسنجانی درباره روستاییان اظهار کرد: متأسفانه آقای هاشمی‌رفسنجانی فراموش کرده که خود یک روستایی است.

وی با انتقاد از ادبیات مطرح‌شده توسط هاشمی‌رفسنجانی درباره روستاییان بیان کرد: وی با این نوع ادبیات قصد فخرفروشی به روستاییان را دارد که دلیل آن فراموش کردن گذشته‌های خود است.

نماینده مردم تهران تصریح کرد: صحبت‌های اخیر هاشمی‌رفسنجانی دقیقا برخلاف فرمایشات و خط امام خمینی (ره) است، چراکه امام راحل همیشه درباره روستاییان و عشایر فرمایشات بسیار مطلوبی داشتند.

وی خاطرنشان کرد: این صحبت‌های هاشمی‌رفسنجانی که در آن خود را بسیار شهرنشین معرفی کرده است، به نوعی وابستگی به غربی‌هاست.

کوثری در پایان متذکر شد: هاشمی‌رفسنجانی باید پاسخگوی بی‌احترامی به روستاییان باشد و روستاییان باید نسبت به وی اعلام جرم کنند و از دادگاه بخواهند تا وضعیت این توهین را مشخص کند تا مسئول دیگری این گونه صحبت نکند.

ارسال نظر: