آیت‌الله صدیقی: مرحوم آیت‌الله خزعلی از همه افراد زاویه‌دار با رهبر انقلاب فاصله می‌گرفت

کدخبر: 1026706

خطیب جمعه تهران در مراسم بزرگداشت ارتحال آیت‌الله خزعلی در مشهد گفت: آن مرحوم همواره به منزله پدر و الگو و پشتوانه معنوی برای ما بود/ ایشان به معنای واقعی مدافع آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی بودند

به گزارش «نسیم»، ایرنا نوشت:

آیت‌الله کاظم صدیقی جمعه شب در مراسم بزرگداشت ارتحال آیت الله ابوالقاسم خزعلی در مهدیه مشهد گفت: مرحوم آیت الله خزعلی ارادت خاصی به ولایت فقیه داشت و از همه افراد زاویه دار با رهبر معظم انقلاب فاصله می گرفت.

امام جمعه موقت تهران افزود: آن مرحوم عشق و محبت خاصی به اهل بیت (ع) و حضرت علی علیهماالسلام داشت و این ارادت و محبت قلبی از وی یک عارف بزرگی ساخته بود که خصوصیات شخصیتی در تبعیت محض وی از منویات مقام معظم رهبری متجلی شده بود.

وی ادامه داد: ولایت مداری و انقلابی بودن مخلص از خصوصیات مهم شخصیتی مرحوم آیت الله خزعلی بود و در راه دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی در مقابل انحرافها ایستادگی می کرد و به معنای واقعی مدافع آرمانهای نظام جمهوری اسلامی بود.

آیت‌الله صدیقی تصریح کرد: آن مرحوم تکیه گاه واقعی و راستین انقلاب اسلامی بود، نان انقلاب را نخورد ولی به خاطر دفاع از ارزشهای انقلاب سختی های فراوانی را متحمل شد و در این مسیر بارها توسط برخی سیاسیون بایکوت شده بود ولی هیچ زمان در مقابله با انحرافات کوتاه نیامد.

وی گفت: مرحوم آیت الله خزعلی ارادت قلبی خاصی به امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری داشت و همواره می گفت اگر می خواهید چیزی در مورد من بنویسید، عنوان کنید ، دوستدار خمینی ، چون امام راحل هیچ زمان به مردم دروغ نگفتند و همواره در مقابل قدرتهای استکباری ایستادگی کردند و امروز هم رهبر معظم انقلاب رهرو راستین بنیانگذار فقید انقلاب هستند.

امام جمعه موقت تهران گفت: من با رحلت مرحوم آیت الله خزعلی در واقع تصور می کنم که پدری را از دست داده ام و آن مرحوم همواره به منزله پدر و الگو و پشتوانه معنوی برای ما بود.

آیت‌الله صدیقی گفت: مرحوم آیت الله خزعلی قبل از نهضت انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) و در زمان مرحوم آیت الله بروجردی در مقابل سیاستهای خصمانه ستم شاهی ایستادگی می کرد و از ابتدای این نهضت هم در کنار و یار صدیق امام راحل بود و نقش مهمی در پیشبرد اهداف انقلاب داشت.

ارسال نظر: