همزمان با ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع)؛

نسخه آزمایشی سایت جدید «نسیم آنلاین» رونمایی شد

کدخبر: 2000322

نسخه جدید «نسیم آنلاین» با امکانات و قابلیت‌های کاربردی از جمله بخش‌های تعاملی، شهروندنگار، میزمخاطب، میهمان نسیم و... راه‌اندازی شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، با توجه به نیازمندی های جدید مخاطبان رسانه ها در فضای مجازی تیم فنی سایت که شامل جمعی از جوانان متخصص و متعهد به انقلاب اسلامی است پس از ماه ها تلاش و نظرخواهی از صاحب نظران عرصه خبر قالب فنی جدیدی با استفاده از جدیدترین امکانات و ایده های وب طراحی و اجرا کردند.

امروز سه شنبه 8 دی ماه همزمان با سالروز ولادت با سعادت اشرف مخلوقات عالم حضرت ختمی مرتب پیامبر گرامی اسلام محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع) و در آستانه یوم الله نهم دی سایت جدید « نسیم آنلاین » در قالب نسخه آموزشی در اختیار مخاطبان گرامی قرار گرفت.

ایرادات اولیه و برخی مشکلات فنی که بخشی از طبیعت جابجایی و تغییر ساختار در رسانه های آنلاین است با صعه صدر مخاطبان گرامی و تلاش همکاران فنی « نسیم آنلاین » در حال رفع است، در این زمینه هر گونه کمک و مساعدت خوانندگان عزیز حتما راهشگا خواهد بود.

در روزهای آینده با رفع برخی کاستی های موجود امکانات نوین و قابلیت های بسیار سودمند قالب جدید به مخاطبان گرامی معرفی خواهند شد.

گفتنی است، « نسیم آنلاین » در شهریور سال 1389 به عرصه رسانه های فضای مجازی پیوست.

ارسال نظر: