آیت‌‌الله نوری همدانی:

ترویج فرهنگ حجاب و عفاف باید در ادارات و دستگاه‌های دولتی اجرایی شود

کدخبر: 2003661

آیت‌‌الله نوری همدانی با اشاره به موضوع بدحجابی در جامعه بر ریشه یابی این موضوع تاکید کرد و اظهار داشت: ترویج فرهنگ حجاب و عفاف باید در ادارات و دستگاه‌های دولتی و با خواست دولتمردان اجرایی شود.

به گزارش « نسیم آنلاین » به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قم، آیت‌‌الله نوری همدانی روز سه شنبه در دیدار مدیرکل، معاونان و مدیران صدا و سیمای مرکز قم ابراز داشت: در شرایطی که دشمنان روز به روز خودشان را برای مقابله با اسلام مجهزتر می کنند ما هم باید خودمان را برای حفظ اسلام قوی تر ومجهزترکنیم.

وی کار صدا و سیما را بسیار خطیر و مهم ارزیابی کرد و افزود: دستاورد های انقلاب اسلامی در بخش های سازندگی و معنوی در سال های گذشته باید برای مردم تبیین شود.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به تلاش دشمنان در اشاعه شبهه ها در جامعه تصریح کرد: رسانه ملی باید با استفاده از کارشناسان و متخصصان حوزه پاسخگوی این شبهات باشد.

این مرجع تقلید تاکید کرد: معیارها و موازین اسلامی باید در برنامه های صدا وسیما حکمفرما باشد.

وی در ادامه با اشاره به موضوع بدحجابی در جامعه بر ریشه یابی این موضوع تاکید کرد و افزود: ترویج فرهنگ حجاب و عفاف باید در ادارات و دستگاههای دولتی و با خواست دولتمردان اجرایی شود.

آیت الله محمدعلی علوی گرگانی نیز امروز در دیدار مدیرکل، معاونان و مدیران صدا و سیمای مرکز قم، با قدردانی از دست اندرکاران این رسانه به ویژه رادیو معارف در تولید برنامه هایی با محتوای دینی گفت: صدا و سیمای قم با وجود حرم اهل بیت (ع) و مرکزیت علم و فقاهت جایگاه ویژه و استثنایی در کشور دارد و باید تلاش شود این جایگاه حفظ شود.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای خدشه در اخلاق جامعه تصریح کرد: در وضعیت امروز دنیا مردم به دنبال اخلاق هستند و اخلاق باید مثل همیشه سرلوحه رسانه ملی باشد و خوشبختانه برنامه های خوبی هم چون برنامه های رادیو معارف و سمت خدا در صداو سیما وجود دارد که باعث تزکیه و راهنمایی مردم به صراط مستقیم است.

حجت الاسلام محمد لطفی نیاسر مدیر کل صدا و سیمای مرکز قم و مجتبی تونه ای مدیر رادیو سراسری معارف هم در این دیدارها طی سخنانی به ارایه گزارش عملکرد یکساله این مرکز و رادیو پرداختند.

ارسال نظر: