رد کلیات لایحه برنامه ششم توسعه در کمیسیون فرهنگی مجلس

کدخبر: 2008251

در جلسه امروز کمیسیون فرهنگی مجلس، لایحه احکام دایمی برنامه ششم توسعه مورد بحث و بررسی قرار گرفت اما از آنجا که اعضای این کمیسیون این لایحه را در قالب برنامه ششم توسعه ندانستند، آن را رد کردند.

به گزارش «نسیم آنلاین»، سیدعلی طاهری درباره جزییات جلسه امروز این کمیسیون اظهار داشت: در این نشست لایحه احکام دایمی برنامه ششم توسعه مورد بحث و بررسی قرار گرفت اما از آنجا که اعضای این کمیسیون این لایحه را در قالب برنامه ششم توسعه ندانستند، آن را رد کردند.

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی همچنین به بررسی بخش های فرهنگی لایحه بودجه سال آینده در این کمیسیون اشاره کرد و اظهار داشت: در این جلسه مباحث فرهنگی بودجه با حضور مسوولانی از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و نیز مرکز پژوهش های مجلس به بحث گذاشته شد.

وی با بیان این که در لایحه بودجه سال آینده جدول موسوم به جدول 17 که به کمک دولت به نهادهای فرهنگی و دینی اختصاص دارد حذف شده است، گفت: در بودجه امسال 123 میلیارد ریال در این جدول دیده شده بود که این جدول در بودجه سال آینده حذف شده است.

طاهری افزود: مسوولان سازمان مدیریت قول دادند که این ردیف را احیا کنند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس خاطر نشان کرد: در این جلسه همچنین مقرر شد پیشنهادهای ارایه شده از دستگاه های فرهنگی کشور درباره بوجدجه سال آینده تجمیع و توسط نمایندگان این کمیسیون به کمیسیون تلفیق بودجه ارایه شود.

ارسال نظر: