مواضع آقای وزیر ۱۸۰ تغییر کرد؛

زنگنه: همه مشکلات با یک توافق حل نمی‌شود

کدخبر: 2012473

وزیر نفت در پاسخ به سؤالی مبنی براینکه با توجه به اجرایی شدن برجام تا چه زمانی مردم باید منتظر حل مشکلاتی چون رکود، بیکاری، اشتغال و تورم باشند؟ گفت: اینطور نیست که به طور اتوماتیک با یک توافق همه مشکلات حل شود، بلکه زمان می‌برد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: بیژن زنگنه وزیر نفت در پاسخ به این سؤال که با توجه به اجرایی شدن برجام تا چه زمانی مردم باید منتظر حل شدن دستاوردهای برجام و حل مشکلاتی چون رکود، بیکاری، اشتغال و تورم باشند؟ اظهارداشت: مشکلات یک شب ایجاد نشده بلکه در طول زمان ایجاد شده و در طول زمان رفع می‌شود و با کار و تلاش زیاد، پیگیری و بسیج مردم باید مشکلات را رفع شود.

وی ادامه داد: اینطور نیست که به طور اتوماتیک با یک توافق همه مشکلات حل شود، بلکه زمان می‌برد چرا که توطئه‌هایی در منطقه علیه ما وجود دارد و هنوز هم می‌بینیم که دارند توطئه می‌کنند، بنابراین باید مجموعه عوامل را دید و تلاش کرد و بسیار به آینده امیدوار بود.

زنگنه خاطرنشان کرد: ما می‌توانیم همه برای ساختن آینده بسیار بهتری بسیج باشیم، کار کنیم و تلاش کنیم تا بتوانیم آینده بهتری را برای مردم و جوانان خود رقم بزنیم.

این اظهارات زنگنه در حالی است که حسن روحانی رئیس‌جمهور در گفتگوی تلویزیونی خود در مهرماه اعلام کرده بود: با اجرایی شدن برجام تحریم‌ها برداشته می‌شود و فضای جدیدی پیش روی ملت ایران قرار می‌گیرد.

ارسال نظر: