آیت‌الله جنتی در همایش بزرگ "نه به دخالت انگلیس":

تا جایی که توانستیم جلوی نفوذی‌ها را گرفتیم

کدخبر: 2013762

دبیر شورای نگهبان اظهار داشت: افراد مفسد در خارج مدت‌ها کار می‌کردند که نفوذی‌های خود را وارد خبرگان کنند اگر بتوانند در خبرگان نفوذ کنند به همه مقاصد خود می‌رسند؛ اما خدا نخواست و ما تا جایی که توانستیم جلوی این نفوذی‌ها را گرفتیم

به گزارش خبرنگار سیاسی « نسیم آنلاین »، آیت‌الله جنتی، دبیر شورای نگهبان در همایش بزرگ "نه به دخالت انگلیس" در تالار اندیشه حوزه هنری اظهار داشت: من بنای مزاحمت و صحبت و سخنرانی را نداشتم ولی وقتی این گرمای انقلابی را دیدم لازم دانستم برای تشکر از شما حرف بزنم.

وی ادامه داد: مدت ها بود به دلیل گرفتاری ها با شما دوستان دیدار نداشتم و حس نمی کردم این گرمای انقلابی را که در وجود شما زنده هست ولی دیروز در قرچک و ورامین جوانان با یک گرمای طوفانی از من استقبال کردند و من احساس کردم که در فضای انقلاب 57 هستم که صحنه واقعا دوست داشتنی بود.

آیت‌الله جنتی اظهار داشت: لازم دیدم از شما تقدیر کنم نه اینکه از یک طلبه این مقدار قدردانی می کنید این را می گویم و تعارف هم نمی کنم من طلبه بودم و هستم.

دبیر شورای نگهبان خاطرنشان کرد: افراد مفسد در خارج مدت ها کار می کردند که نفوذی های خود را وارد خبرگان کنند که این جا محور انتخاب رهبری است و آنها به دنبال این بودند قدرت رهبری را تضعیف کنند؛ اگر بتوانند در خبرگان نفوذ کنند به همه مقاصد خود می رسند و هرجایی که رهبری سر راه آنها بوده مقاصد خود را انجام می دهند؛ اما خدا نخواست و ما تا جایی که توانستیم جلوی این نفوذی ها را گرفتیم و ان شا الله مشکلی پیش نخواهد آمد.

وی افزود: در مورد مجلس هم همینطور ان شاء الله تا آنجا که توانستیم وظایف خود را انجام دادیم البته اگر بخواهم درباره بررسی این 12 هزار نفر بگویم باید برای شما روضه بخوانم.

آیت‌الله جنتی خطاب به حاضرین گفت: پایدار باشید و پایدار هم بمانید از علی مقاومت در برابر مصائب را یاد بگیردید، علی را 40 سال سد کردند اما به ضرر انها تمام شد.

دبیر شورای نگهبان در پایان اظهار داشت: کسانی را خداوند می گوید آنها را دوست می دارد و آنها هم خدا را دوست دارند حداقل همین جوانان حزب اللهی و بسیجی هستند.

ارسال نظر: