اسماعیل کوثری:

مجلس و مسئولین دولت قبلی و فعلی در خصوص اقتصاد مقاومتی کوتاهی کرده‌اند

کدخبر: 2018860

نماینده مردم تهران تاکید کرد: تا زمانی که ما به اقتصاد مقاومتی روی نیاوریم و به معنای واقعی نسبت به آن اقدام و عمل نکنیم و این موضوع در حد حرف باقی بماند، ملت ایران مهر تایید بر عملکرد مسئولان نخواهند زد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با تسنیم، با اشاره به نامگذاری 1395 "سال اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل" توسط مقام معظم رهبری، اظهار داشت: طی چند سال گذشته هرچقدر توسط مقامات اجرایی بر اقدام زیربنایی در اجرای اقتصاد مقاومتی تاکید شده، کفایت می‌کند و امسال باید این موضوع به مرحله عمل برسد.

وی تصریح کرد:اما متاسفانه توسط مسئولین چه در دولت قبلی و فعلی و همچنین مجلس، موضوع اقتصاد مقاومتی جدی گرفته نشده و درباره این موضوع کوتاهی شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس تاکید کرد: تا زمانی که ما به اقتصاد مقاومتی روی نیاوریم و به معنای واقعی نسبت به آن اقدام و عمل نکنیم و این موضوع در حد حرف باقی بماند، ملت ایران مهر تایید بر عملکرد مسئولان نخواهند زد.

کوثری افزود: مسئولین باید در عمل این موضوع را محقق کنند تا نتیجه آن را مردم ببیند، بیکاری، رکود و و ضعیت بد معیشتی جزو مسائل جدی کشور هستند و باید به آنها توجه شود.

وی در پایان گفت: با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب سال 95 را به اقدام درباره اقتصاد مقاومتی نامگذاری کردند، نهادیه شدن اقتصاد مقاومتی فقط با همت دولت و مجلس محقق خواهد شد و مسئولین باید از مباحث شعار گونه و بی توجهی نسبت به این موضوع پرهیز کنند تا موضوع اقتصاد مقاومتی که بارها توسط رهبری تاکید شده و مبحثی بسیار علمی است، اجرایی شود.

ارسال نظر: