هشدار آیت‌الله صدیقی به روحانیونِ زاویه‌دار با ولی فقیه

کدخبر: 2020554

امام جمعه موقت تهران اظهار داشت: برخی از روحانیونی که امروز زاویه پیدا کرده، مخالف سخنان رهبری حرف زده و غرب از آنان حمایت می کند باید متوجه باشند که اگر ولایت فقیه نباشد اولین افرادی که از بین می روند خودشان خواهند بود.

به گزارش « نسیم آنلاین » رسا نوشت: مراسم ترحیم بانوی پرهیزگار و مجاهد، حاجیه خانم عزت السادات آیه الله زاده شیرازی همسر مکرمه شهید آیت الله مهدی شاه آبادی عصر شنبه در مسجد امام صادق(ع) برگزار شد.

امام جمعه موقت تهران در این مراسم، گفت: این بانوی گرامی از فرزندان زعیم زمان گذشته شیعه شیعه آیت الله میرزای شیرازی(ره) مبارزی که انگلیس استعمار گر را به زانو درآورده است.

آیت‌الله صدیقی با بیان اینکه حضرت زهرا(س) حجت خداوند هستند، اظهار داشت: فاطمه زهرا(س) اسم اعظم، مظهر جلال و جمال حق تعالی است، ذات این بانو از پیامبر خاتم(ص) و مرکز حمایت از ولایت است، امامان ما دور ایشان قرار گرفته اند، فاطمه(س) بر اساس بیان امیرمومنان(ع)«بقیه النبوه» است.

امام جمعه موقت تهران در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: رسالت پیامبر اکرم(ص) با وجود حضرت زهرا(س) تکمیل شده است، ایشان بودند که با بیان کلمات در خطبه خود در بستر شهادت فضایی را به وجود آوردند که برخی نتوانستند فضای بت پرستی را بیش پرده و به میان بیاورند، سخنان ایشان پرده از موضوعی برداشت و آن این بود که قوم آن زمان مشکلی با شخص علی(ع) نداشته بلکه با حکومت دینی و حاکمیت خدا و قرآن مشکل دارند.

وی ادامه داد: شیخ شهید آیت الله شیخ فضل الله نوری(ره) که شاگرد آیت الله میرزای شیرازی بود، او دوام اسلام و باطل بودن جریان انگلیسی را با شهادت خویش مشخص کرد.

امام جمعه موقت تهران گفت: مرحوم میرزای شیرازی نقطه عطف در میان علمای شیعه است، باید توجه شود که وجود ولایت فقیه دلیلی برای کسب عزت مسلمانان است و فتوای ایشان یک فرهنگی بود که شیعه را متوجه کرد، زعیم شیعه باید در دل شیعیان حضور داشته باشد، وی این جمله را که «امروز استعمال تنباکو مانند جنگ با امام زمان(عج) است» سبب شکستن قلیان ها در خانه شاه وقت شده است.

وی تصریح کرد: شیعه امیرمومنان(ع) یک محبت فقط احساسی نیست، این نزدیکی وجود امام علی(ع) با جامعه شیعه به قدری نزدیک است که حضرت فرمودند؛ اگر با شمشیر به بینی محب من بزنند تا با من دشمن شود هرگز چنین نخواهد شد.

آیت‌الله صدیقی افزود: دشمن قبرستان های ما را به محل دفن شهدا تبدیل کرد، شهادت آیت الله شاه آبادی(ره) یکی از افتخارات مردم است، علمای شیعه همیشه اگر حکم جهاد دادند خود نیز در جبهه حاضر بودند، آیت الله احمد تقی خوانساری در جنگ با انگلیس ها شرکت داشت.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه این افتخار مردم است که عمامه علما کفن آنان است، خاطرنشان کرد: دشمن فعالیت های گسترده ای را در دست کار دارد ولی مردم ما در روز 9 دی با حضور خود آمدند که بگویند به این روحانیت اعتماد دارند، چرا که امام راحل(ره) فرمودند پشتیبان ولایت فقیه باشید، امام(ره) هیچ گاه احتیاج به دعوت خویش نداشت، برخی از روحانیانی که امروز زاویه پیدا کرده، مخالف سخنان رهبری حرف زده و غرب از آنان حمایت می کنند باید متوجه باشند که اگر ولایت فقیه نباشد اولین افرادی که از بین می روند خودشان خواهند بود.

وی افزود: دفاع از ولایت در حیات و پس از مرگ از جمله وظایف ما است، حضرت زهرا(س) با اقدام خود پرونده دفاع از امیرمونان(ع) را باز گذاشته اند، دفن شبانه ایشان و با آن شرایط دفاع از امیرمومنان(ع) است، دشمنان امیرمومنان(ع) تمام مانعی را که در سر راه خود قرار داشت را از بین می بردند، نعمتی که امروز به دست از قبل رسیده است مدیون امام راحل(ره)، شهدا و نعمت ولایت فقیه است، اگر انقلاب اسلامی پیروز نمی شد شرایط کشور به چه نحوی می شد.

آیت‌الله صدیقی تاکید کرد: قدرت و عزت کنونی ما به دلیل نعمت ولایت فقیه است ولی اخیرا یک هجمه بزرگی علیه انقلاب به وجود آمده است.

ارسال نظر: