ولایتی در دیدار جمعی از کارآفرینان اصفهان:

هر کجا به جوانان توجه شده رویدادهای بی‌نظیری را شاهد بودیم

کدخبر: 2027060

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هر کجا به جوانان توجه شده رویدادهای مهم و بی نظیری را در صنایع مختلف و فناوری های بسیار مهم شاهد بوده‌ایم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت: علی اکبر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه دومین کنگره اصفهان سلجوقی که به همت شهرداری این استان برگزار شد، با جمعی از کارآفرینان و فعالان حوزه صنعت نساجی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که آخرین وضعیت و برخی از مهمترین مشکلات این حوزه گزارش شد، ولایتی با اشاره به نامگذاری امسال به نام اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل اظهار داشت: برای تحقق این مهم که راه رشد و توسعه کشور محسوب می شود، باید تلاش فراوان کرد و بی تردید کارآفرینان نقش ارزنده ای در تحقق این شعار دارند.

وی با تأکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت های فراوان داخلی در رشد و توسعه اقتصادی گفت: بسیاری از کارآفرینان کشور را جوانان تشکیل می دهند که استعدادها و ظرفیت های ارزشمندی محسوب می شوند و با استفاده از این امکانات می توان در جهت دستیابی به اهداف کلان نظام گام برداشت و هر کجا به جوانان توجه شده رویدادهای مهم و بی نظیری را در صنایع مختلف و فناوری های بسیار مهم شاهد بوده ایم.

ارسال نظر: