معاون سیاسی استانداری آذربایجان غربی مطرح کرد؛

پایش‌های زمینی و هوایی ارتش و سایر نیروهای نظامی و امنیتی در پی اعلام کودتا در ترکیه

کدخبر: 2047387

رادفر با اشاره به اینکه در پی کودتا در ترکیه پایانه‌های مرزی استان از بامداد شنبه بسته شده‌اند گفت: بعد از اعلام کودتا نیروهای نظامی و امنیتی در مرزهای استان به حالت آماده باش درآمده و رصد و پایش‌های زمینی و نیز پایش‌های هوایی توسط جنگده‌های ارتش و سایر نیروهای نظامی و امنیتی انجام شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، علیرضا رادفر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در گفتگو با مهر در خصوص آخرین وضعیت مرزهای آذربایجان غربی با کشور ترکیه اظهار داشت: از اولین دقایق اعلام کودتا در ترکیه به دلیل هم مرزی کشورمان از طرف آذربایجان غربی با این کشور بلافاصله اقدامات لازم امنیتی در این زمینه انجام شد.

وی ادامه داد: بعد از اعلام کودتا توسط بخشی از ارتش ترکیه در این کشور نیروهای نظامی و امنیتی در مرزهای استان به حالت آماده باش درآمده و رصد و پایش های زمینی و نیز پایش های هوایی توسط جنگده های ارتش و سایر نیروهای نظامی و امنیتی انجام شد.

رادفر گفت: در حال حاضر امنیت کامل در مرزهای آذربایجان غربی برقرار است و مشکل خاصی در این خصوص وجود ندارد و استان در آماده باش کامل قرار دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی یادآور شد: در این راستا تمامی پایانه های مرزی در استان به صورت موقت بسته شده است.

وی با بیان اینکه بر اساس اعلام مسئولان کشور ترکیه کودتا سرکوب شده است گفت: با سرکوب شدن کودتا امیدواریم فعالیت پایانه های مرزی استان از سر گرفته شود.

ارسال نظر: