طی پیامی به مناسبت محکومیت عملیات تروریستی در کویته پاکستان انجام شد؛

انگشت اتهام سخنگوی وزارت خارجه به سوی برخی از دولت‌های حامی تروریست منطقه

کدخبر: 2053429

بهرام قاسمی با بیان اینکه نحوه برخورد با تروریسم تکفیری که با حمایت برخی از دولت‌های منطقه صورت می‌پذیرد، سبب گسترش روزافزون موج ترور شده گقت: به عنوان یک ضرورت فوری باید تمامی وجدان‌های آگاه با تمام توان بمنظور جلوگیری هرچه سریعتر از کشتارهای ددمنشانه‌ای مانند کویته پاکستان اقدام عاجل بعمل آورند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران اقدام تروریستی انفجار بیمارستانی در مرکز کویته پاکستان که منجر به کشته و مجروح شدن جمعی از وکلا، خبرنگاران و افراد غیر نظامی بیگناه شد را بشدت محکوم نمود.

وی بیان داشت: نحوه برخورد با افراط گرایی و تروریسم تکفیری دهشتناکی که متاسفانه با حمایت برخی از دولت های منطقه صورت می پذیرد ، سبب گسترش روزافزون موج خشونت و ترور شده است و به عنوان یک ضرورت فوری باید تمامی وجدان های آگاه و بیدار در جامعه جهانی بخصوص در این منطقه با تمام توان بمنظور جلوگیری و توقف هرچه سریعتر اینگونه کشتارهای ددمنشانه اقدام عاجل بعمل آورند.

بهرام قاسمی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران بر این باور بوده و است که تنها با یک عزم جهانی و بدور از معیارهای دوگانه می توان بر این پدیده شوم و هولناک و غیر قابل تصور فائق آمد.

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ضمن همدردی با دولت و ملت پاکستان این حادثه غم انگیز را به تمامی بازماندگان قربانیان این حادثه تروریستی تسلیت گفت.

ارسال نظر: