حبیبی در نشست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل:

دولت به حرف‌هایش پایبند نیست/ دولت فعالیت‌های لازم را در قبال کسانی که در فتنه ۸۸ دخیل بودند انجام نداده است

کدخبر: 2057342

دبیرکل حزب موتلفه با بیان اینکه ما چوب لای چرخ دولت نمی‌گذاریم و فقط انتقاد می‌کنیم، اظهار کرد: خود دولت به حرفهایش پایبند نیست، ولی این موضوع غیر قابل تحمل است که دولت فعالیت‌های لازم را در قبال فتنه ۸۸ و کسانی که در این فتنه دخیل بودند انجام نداده و گویا این فتنه هنوز در فکر و ذهن برخی هست.

به گزارش « نسیم آنلاین »، محمد‌نبی حبیبی دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در نشست سالانه اتحادیه انجمنهای اسلامی دانشجویان مستقل اظهار کرد: فعلاً برجام برای ما خسارت است بنابراین در شرایط فعلی که امریکا هیچ تعهدی را اجرا نکرده است طبق فرموده حضرت آقا خسارت محض است.

وی افزود: امام (ره) معتقد بودند هر وقت برای این انقلاب خطر جدی پیش آمده خداوند متعال دستی از آستین بیرون می‌آورد و مشکل را حل می‌کند که رهبری نیز این مسئله را تایید کردند و این نشان از امیدواری امام و رهبری به آینده انقلاب دارد.

** توانمندی دفاعی ایران به حدی است که امریکایی‌ها جرات حمله ندارند

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به توانمندی موشکی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران،گفت: توانمندی ما در برخورد با حملات نظامی درحدی است که امریکایی‌ها جرات حمله ندارند، در واقع اگر امریکا بداند با یک هفته بمباران پرونده جمهوری اسلامی بسته می‌شود لحظه‌ای دریغ نمی‌کند.

حبیبی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات مجلس دهم، اظهار کرد: اصلاح‌طلبان از قبل برای انتخابات مجلس برنامه‌ریزی کرده و به این منظور نیز سفرهای استانی خود ماه ها زودتر از زمان انتخابات آغاز کردند.

وی تصریح کرد: اصلاح طلبان انتخابات سال 92 را اولین پیروزی ، انتخابات مجلس دهم را دومین و انتخابات سال 96 را سومین پیروزی خود می‌دانند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی افزود:آنها خود را نیز اعتدالی می‌نامند، به عنوان مثال خود آقای روحانی هم ابتدا با این شعار که باید از هر دوجناح استفاده متعادل کرد، جلو آمد .

**دولت به حرفهایش پایبند نیست!

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه ما چوب لای چرخ دولت نمی‌گذاریم و فقط انتقاد می‌کنیم، اظهار کرد: خود دولت به حرفهایش پایبند نیست، ولی این موضوع غیر قابل تحمل است که دولت فعالیتهای لازم را در قبال فتنه 88 و کسانی که در این فتنه دخیل بودند انجام نداده و گویا این فتنه هنوز در فکر و ذهن برخی هست.

**فتنه 88 برای براندازی نظام بود و در حد رقابت دو رقیب نبود

وی افزود: فتنه 88 برای براندازی نظام انجام شده است و در حد رقابت دو رقیب نیست. در دولت یازدهم عدم حساسیت نسبت به فتنه 88 را می‌بینیم.

ارسال نظر: