یادداشت// رشید جلالی

پست بانک در دام پدیده نفوذ شرکت صهیونیستی انگلیسی نیفتاد

کدخبر: 2074629

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی نوشت: وقتی بانکی که حتی لوگوی آن در تبلیغات استفاده شده و به عنوان پشتیبان اعلام شده از همایش پرداخت ایران کناره‌گیری می‌کنند چگونه ممکن است دیگر بانک‌ها در این همایش حضور یابند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، رشید جلالی عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی دوره هفتم مجلس شورای اسلامی در ادامه یادداشت‌های خود در خصوص فعلایت‌های شرکت صهیونیستی تراپین که در « نسیم آنلاین »، منتشر شد در یادداشت زیر که در اختیار « نسیم آنلاین »، قرار داده به دلایل جدایی پست بانک از جمع حامیان همایش پرداخت ایران که قرار است دوم آذر در برج میلاد تهران برگزار شود پرداخته است.

پیش از این عوامل رسانه‌ای داخلی پدیده نفوذ انگلیسی- صهیونیستی از اعلام حمایت پست بانک از این رویداد خبر داده بودند تا زمینه ساز حضور سایر بانک‌ها شوند و این موضوع را در رسانه‌های مکتوب و مجازی تبلیغ کردند. ( اینجا و اینجا را ببینید)

اما امروز بر اساس گزارش پرس بانک به نقل از پست بانک چنین حضوری به دلیل عدم ارائه مجوزهای لازم برای برگزاری این همایش لغو شد و حراست بانک هرگونه مشارکت و یا حتی حضور کارشناسان را منع کرده است. عین مطلب را در اینجا ملاحظه می‌کنید:

به گزارش پرس بانک، پست بانک اعلام کرد: پیرو درج خبری در برخی از پایگاه‌های اطلاع‌رسانی مبنی بر مشارک پست‌بانک‌ایران در "اولین همایش و نمایشگاه پرداخت ایران" (Payment Iran2016) به اطلاع عموم می‌رساند؛ به دنبال ارسال دعوت‌نامه از طرف دبیرخانه همایش مذکور طی ایمیل به احدی از کارکنان روابط عمومی این بانک و به گمان اینکه طبق رویه‌های معمول برای برگزاری همایش‌ها، سمینارها و جشنوارهای مختلف داخلی و بین‌المللی که عموماً براساس اخذ مجوزهای لازم صورت می‌پذیرفت، روابط عمومی این بانک با ارسال مکاتبه‌ای مراتب حضور را صرفاً به صورت رایگان اعلام داشت.

براین اساس و پس از آن و طی استعلام بعمل آمده از مدیریت امور حراست بانک مبنی بر اخذ نظر درخصوص حضور و یا عدم حضور در همایش مذکور و تأکید مؤکد مدیریت امور حراست مبنی بر عدم حضور در این همایش، بلافاصله روابط‌عمومی طی مکاتبه دیگری با دبیرخانه همایش، عدم حضور بانک را رسماً اعلام نمود.

درپایان مجدداً تأکید می‌گردد که این بانک هیچگونه حضوری اعم از مشارکت و حمایت اسپانسری و تبلیغاتی، آموزشی و غیره در "اولین همایش و نمایشگاه پرداخت ایران"(Payment Iran2016) نخواهد داشت. ( اینجا را ببینید )

این همه تلاش‌های عجیب و غریب برای برپایی چنین رویدادی موید تمام نکاتی است که پیش از این درباره اش گفته شده است. افرادی برای تثبیت خود نفوذ در شبکه بانکی را حاضرند به هر قیمتی تحمل کنند.

وقتی بانکی که حتی لوگوی آن در تبلیغات استفاده شده و بعنوان پشتیبان اعلام شده کناره گیری مینماید چگونه ممکن است دیگر بانک‌ها در این همایش حضور یابند.

امید است حراست شهرداری تهران نیز اقدام مدبرانه‌ای انجام دهند.

ارسال نظر: