مهدی محمدی/

توصیه‌ای به "تحریم پذیرترین" تیم سیاست خارجی ایران

کدخبر: 2087478

تنها راه برای جلوگیری از تحریم های جدید ترسیم خط قرمزهای مشخص مرتبط با برنامه هسته‌ای از سوی دولت ایران است؛ اما می‌دانیم نه ظریف این کاره است و نه روحانی چنین اجازه‌ای به او می‌دهد؛ تیم فعلی سیاست خارجی ایران، "تحریم‌پذیر"ترین تیمی است که ایران می‌تواند به خود بییند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مهدی محمدی در کانال تلگرام خود نوشت:

دولت ترامپ به سرعت در حال برنامه ریزی برای تشدید تحریم هاست. حتی اگر برجام بر جای خود بماند، سودای رفع تحریم ها کاملا بر باد رفته و برجام صرفا توافقی خواهد بود که یکجانبه از سوی ایران اجرا می شود.

تنها راه برای جلوگیری از تحریم های جدید ترسیم خط قرمزهای مشخص مرتبط با برنامه هسته ای از سوی دولت ایران است. اما می دانیم نه ظریف این کاره است و نه روحانی چنین اجازه ای به او می دهد. تیم فعلی سیاست خارجی ایران، "تحریم پذیر"ترین تیمی است که ایران می تواند به خود بییند.

تداوم دولت روحانی با راحت کردن خیال امریکا از اینکه هزینه ای در کار نیست، دوران سیاهی از "تحریم و تحقیر" را برای ایران رقم خواهد زد.

یک بار دیگر جمله وندی شرمن را به یاد بیاورید که بلافاصله پس از برجام در عبارتی تاریخی گفت: "آنچه ایران را وادار به توافق کرد روحانی بود نه تحریم ها."

ارسال نظر: