حجت‌الاسلام موسویان:

«مجمع مدرسین و محققین» و «روحانیون مبارز» ادغام نمی‌شوند

کدخبر: 2104117

عضو شورای مرکزی مجمع مدرسین و محققین خبر ادغام این تشکل را با مجمع روحانیون مبارز تکذیب کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »حجت‌الاسلام ابوالفضل موسویان عضو شورای مرکزی مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم، درباره نظر حزب متبوعش درباره کابینه دوازدهم، گفت: ما شخصی را برای معرفی به عنوان وزیر نداشتیم و تاکنون پیشنهادی هم به صورت رسمی ارائه نکردیم.

وی افزود: رئیس‌جمهور با مشورت‌هایی که با گروه‌های مختلف داشتند، خودشان کابینه را انتخاب می‌کنند، ولی ما پیشنهاد خاصی نداشتیم.

حجت‌الاسلام موسویان درباره خبر احتمال ادغام مجمع مدرسین و مجمع روحانیون مبارز، اظهار داشت: من به‌ شدت این موضوع را تکذیب می‌کنم. ما چنین بنایی نداریم، چرا که مجمع روحانیون در تهران هستند و بیشتر فعالیت اجتماعی و سیاسی دارند، اما ما در قم هستیم و بیشتر کارمان فعالیت در حوزه است و ادغام این دو معنا ندارد.

عضو شورای مرکزی مجمع مدرسین و محققین با بیان اینکه جلسات مشترک بین "مجمعین" طبیعی است، چون همه گروه‌ها ممکن است بین هم جلسات مشترک داشته باشند، گفت: ما هم با مجمع روحانیون اختلافی نداریم، ولی کار ما دو تشکل از هم جداست.

وی درباره برگزاری کنگره مجمع مدرسین گفت: هنوز تصمیمی برای برگزاری کنگره نداریم.

به گزارش تسنیم، یک روزنامه اصلاح‌طلب از احتمال ادغام دو تشکل روحانی اصلاح‌طلب یعنی مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه و مجمع روحانیون مبارز خبر داده بود.

مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم از احزاب اصلاح‌طلب عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان است که دبیرکلی آن را حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی تبریزی بر عهده دارد.

منبع: تسنیم

ارسال نظر: