حجت‌الاسلام نبوی:

اساتید دانشگاه در ترویج معنویت، معارف و اخلاق پیشگام باشند

کدخبر: 2197959

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه پیام‌نور با بیان اینکه نسل جوان امروز به مسائل اخلاقی و هدایت نیاز مبرم دارد، گفت: استادان دانشگاه باید الگوی دانشجویان بوده و در زمینه ترویج معنویت، معارف و اخلاق نیز پیشگام باشند.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمین نبوی مسئول جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور (سازمان مرکزی) در مراسمی که امروز برای معرفی وی برگزار شد، گفت: مهم ترین ماموریت ما علاوه بر معلمی، هدایت و استقامت است.

وی با بیان اینکه نسل جوان امروز به مسائل اخلاقی و هدایت نیاز مبرم دارند، افزود: استادان دانشگاه در هر رشته ای که هستند باید الگوی دانشجویان بوده و در زمینه ترویج معنویت، معارف و اخلاق نیز پیشگام باشند.

نبوی اذعان داشت: مسئولان نهاد رهبری در دانشگاه در صورتی در زمینه تزکیه و هدایت موفق خواهند بود که تمامی مسئولان و استادان دانشگاه نیز در این زمینه همکاری کنند.

وی بر لزوم استفاده از تجربیات حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی مسئول سابق نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور تاکید کرد و گفت: همه ما در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری سربازیم و برای اینکه بتوانیم نقش مثبتی در دانشگاه پیام نور ایفا کنیم باید از تجربیات یکدیگر استفاده کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی راد: اقدامات دفاتر نهاد در دانشگاه پیام نور، بنیادی و زیربنایی بوده است * اقدامات دفاتر نهاد در دانشگاه پیام نور بنیادی و زیربنایی بوده است

حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی راد مسئول قبلی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور نیز در این مراسم گفت : دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور اقدامات گسترده ای را به صورت بنیادی و زیربنایی انجام داده است.

وی گفت: برگزاری همایش های ملی و بین المللی، راه اندازی سه مجله علمی - تخصصی، حضور فعال در مخالف علمی، تشکیل کلاس های ارتقای اساتید ویژه گروه معارف برای ارتقای کیفی ائمه جماعات، راه اندازی سامانه نماز، تشکیل جلسات علمی- فرهنگی به صورت ویدئو کنفرانس با محوریت شعار سال مقام معظم رهبری را از اقدامات نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور است.

جمشیدی راد افزود: راه اندازی 23 دفتر نهاد در سراسر کشور ، راه اندازی هیات مذهبی نور الثقلین با هماهنگی بسیج، راه اندازی جمعیت مطالعات زنان و خانواده ویژه کارکنان زن سازمان با حضور بیش از 100 استاد در سراسر کشور را از فعالیت های دیگر دفتر نهاد رهبری در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور است.

وی همچنین یکی دیگر از اقدامات دفتر نهاد را مسجد محوری دانست و درخصوص ارتقای معرفت افزایی گفت: آموزش ضمن خدمت کارکنان با محوریت معرفت افزایی نیز در سازمان مرکزی برگزار شد.

گفتنی است، زمانی رئیس دانشگاه پیام نور نیز در این مراسم، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، از زحمات حجت الاسلام جمشیدی راد مسئول قبلی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور قدردانی و انتصاب حجت الاسلام نبوی به عنوان مسئول نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور کشور و حجت الاسلام حسینی به عنوان مسئول نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور استان تهران را تبریک گفت.

گفتنی است، در این مراسم طی احکامی از سوی حجت الاسلام محمدیان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، حجت الاسلام نبوی به عنوان مسئول جدید دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور و حجت الاسلام حسینی به عنوان مسئول جدید دفتر نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور استان تهران منصوب و با اهدای لوح تقدیر از زحمات حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی راد تقدیر شد.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: