رئیس انجمن صنفی واردکنندگان خودرو به تعهداتش درقبال مردم عمل نکرد

جزئیات بازداشت مشاور وزیر صنعت

کدخبر: 2251156

این فرد نتوانست به تعهدات خود در قبال مردم عمل کند و باهجمه و اعتراضات مردمی زیادی روبرو شد. اظهارات مطرح شده درباره نامبرده مبنی بر شراکت در تخلفات واردات خودرو و جعبه سیاه بودن وزیرصمت اشتباه است تنها دلیل بازداشت وی،افزایش شکایات مردمی و عدم انجام تعهدات وی بدلیل ممنوع بودن واردات خودرو است

نسیم آنلاین: خبرگزاری ها خبر از بازداشت رئیس انجمن صنفی واردکنندگان خودرو بعلت عمل نکردن به وعده‌های خود در قبال مردم داده اند. مهدی دادفر دبیر انجمن واردکنندگان خودرو در این باره اعلام کرده است « این فرد نتوانست به تعهدات خود در قبال مردم عمل کند و باهجمه و اعتراضات مردمی زیادی روبرو شد. اظهارات مطرح شده درباره نامبرده مبنی بر شراکت در تخلفات واردات خودرو و جعبه سیاه بودن وزیرصمت اشتباه است تنها دلیل بازداشت وی،افزایش شکایات مردمی و عدم انجام تعهدات وی بدلیل ممنوع بودن واردات خودرو است» شب گذشته در شبکه های اجتماعی اعلام شد: رئیس انجمن صنفی واردکنندگان خودرو که در صنعت خودرو معروف به دست راست شریعتمداری وزیر صمت است، به همت دستگاه اطلاعاتی کشور بعد از چند روز کار اطلاعاتی در ارومیه و به هنگام عزیمت به پایتخت، دستگیر شد. گفته می‌شود "م-ر" از ارکان تخلفات چند هفته اخیر واردات خودرو به کشور بوده که با حمایت ویژه مسئولان وزارت صنعت، اقدامات غیرقانونی گسترده‌ ای را در این حوزه انجام داده است. با وجود انتشار این خبر هنوز روابط عمومی وزارت صنعت معدن وتجارت از هر گونه اظهار نظر در این رابطه خودداری کرد.

لازم به ذکر است که براساس سندی که مهر منتشر کرده بود وزیرصنعت سال گذشته دستور داده بود این واردکننده خودرو که فاقد نمایندگی از شرکت اصلی بوده و طبق اعلام سازمان حمایت، دارای سابقه تخلف در پیش فروش خودرو است برای ثبت سفارش و ترخیص خودرو از گمرک، در زمان ممنوعیت، همراهی شود. این نامه دقیقا مصادف با روز معارفه وزیر نگارش شده، و پس از سه روز یعنی در تاریخ ۱۳۹۶/۶/۱۰ از سوی وزیر پاراف می شود و جالب تر اینکه یک روز پس از دستور وزیر، تازه در دبیرخانه وزارت صنعت در تاریخ ۱۳۹۶/۶/۱۱ به ثبت می‌رسد . پایگاه مشرق نیوز 24 دی ماه 96 نوشت؛ چند ماه بعد از این نامه، آقای «م. ر» طی حکمی از سوی وزیر صنعت، بعنوان مشاور وزیر و عضو هیئت اندیشه ورزی وزارت صنعت منصوب شد.

ارسال نظر: