سردار وحیدی در جشنواره ساعت شنی:

رژیم صهیونیستی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به سمت نابودی می رود

کدخبر: 2259488

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی گفت:بعد از انقلاب اسلامی ایران رژیم صهیونیستی همواره ضعیف تر شده و بعد از انقلاب این رژیم هیچ پیروزی نداشته است و به سمت نابودی می رود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمد وحیدی رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی در اولین جشنواره بین المللی ساعت شنی که در فرهنگ سرای اندیشه برگزار شد با اشاره به آیاتی از قرآن کریم گفت: بنابر فرموده قرآن کریم دشمن ما مشخص است و مسیر مبارزه با رژیم صهیونیستی پایان نمی پذیرد مگر با محو آن و منطقه ما تنها با محو رژیم صهیونیستی امن می شود و فلسطین مسئله اول جهان اسلام است. سردار وحیدی ملت فلسطین را نماد عزت و مقاومت دانست و تصریح کرد: حمایت از ملت فلسطین وظیفه ماست و باید تا پیروزی نهایی کنار آنها باشیم. وی افزود: بعد از انقلاب اسلامی ایران رژیم صهیونیستی همواره ضعیف تر شده و بعد از انقلاب این رژیم هیچ پیروزی نداشته است و به سمت نابودی می رود. رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: فکر نکنید که حرف از نابودی رژیم صهیونیستی زدن غیر ممکن است، البته برخی تحت تاثیر تبلیغات این رژیم قرارگرفته اند اما همه بدانند این رژیم رفتنی است.

وی در ادامه به عوامل و شواهد ضعف رژیم صهیونیستی پرداخت و گفت: این رژیم یک زمان خودش را دارای چهارمین ارتش جهان و شکست ناپذیر می دانست اما آیا امروز رژیم صهیونیستی از لحاظ نظامی مانند گذشته است؟ آنها بسیار مدعی بودند که ارتش های هراق، مصر و سوریه که مقابل ما بودند دیگر نیستند اما آیا این در شرایط امروز واقعیت دارد.

ادامه دارد...

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: