در نامه بسیج دانشجویی دانشگاه شهیدبهشتی صورت گرفت

درخواست از رئیس‌ کمیسیون آموزش مجلس برای بررسی پرونده تحصیلی «حسین فریدون»

کدخبر: 2269945

بسیج دانشجویی دانشگاه شهیدبهشتی در نامه ای به عارف نوشت:‌ دانشجویان انقلابی از جنابعالی خواستار پیگیری رفع ابهام از روند تحصیلی حسین فریدون، رسیدگی عادلانه‌ آن در مجلس و در صورت احراز تخلف، برخورد قضایی با متخلف هستند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی طی نامه‌ای به محمدرضا عارف، رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی نوشت: دانشجویان انقلابی دانشگاه شهید بهشتی به دلیل عدم پاسخگویی مسئولان دانشگاه و بی توجهی آنان به این امر از جنابعالی خواستار پیگیری رفع ابهام از روند تحصیلی حسین فریدون، رسیدگی عادلانه‌ آن در مجلس و در صورت احراز تخلف، برخورد قضایی با متخلف هستند.

متن این نامه به شرح زیر است:

« جناب آقای دکتر محمدرضا عارف

رییس محترم کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی

همانطور که‌ مستحضر هستید چندی پیش قرار بود جلسه دفاع دکتری حسین فریدون در دانشکده علوم سیاسی و اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی برگزار شود به دلیل عدم حضور چند تن از اساتید داور ملغی گردید.

این اساتید علت عدم حضور خود را ضعف بیش از حد رساله دکتری ایشان، بیان کردند.

این اتفاق، علیرغم تمایل دست اندر کاران با جنجال رسانه‌ای همراه گشت و عکس العمل اقشار مختلف مردم؛ سیاسیون و علی الخصوص جامعه علمی کشور را به همراه داشت‌.

سابق بر این‌ نیز صحت و سقم پرونده تحصیلی ایشان محل سوال و کشمکش بوده و در آخر نیز علیرغم ارجاع به مجلس عملا گامی در جهت شفاف سازی آن برداشته نشد و همچنان مسکوت مانده است.

حال نیز با طرح دوباره آن، مخالفان زیادی لب به اعتراض گشودند که این یعنی هنوز پرونده حسین فریدون بسته نشده و در هاله ای از ابهام است.

دانشجویان انقلابی دانشگاه شهید بهشتی به دلیل عدم پاسخگویی مسئولان دانشگاه و بی توجهی آنان به این امر از جنابعالی خواستار پیگیری رفع ابهام از روند تحصیلی حسین فریدون، رسیدگی عادلانه‌ آن در مجلس و در صورت احراز تخلف، برخورد قضایی با متخلف هستند.

بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی منتظر پاسخ درخور و شایسته جنابعالی که خود نمادی از فضای علمی و دانشگاهی هستید؛ می باشد.»

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: