بيانيه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا به‌مناسبت ۱۳ آبان:

دانشجویان این مرزو بوم نمی‌گذارند امریکا به اهداف خود دست یابد

کدخبر: 2281584

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا به مناسبت سیزده آبان تاکید کرد: امریکا و سایر دشمنان ایران بدانند اکنون ما دانشجویان این مرزو بوم مانند غیورمردان دهه های گذشته نخواهیم گذاشت که امریکا به اهداف خود دست یابد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا(س) طی بیانیه ای به مناسبت سیزده آبان تاکید کرد: امریکا و سایر دشمنان ایران بدانند اکنون ما دانشجویان این مرزو بوم مانند غیور مردان دهه های گذشته نخواهیم گذاشت که امریکا به اهداف خود دست یابد و لازم باشد با جان و دل ۱۳ آبان های متعددی را باز مقتدرانه برای حفظ این نظام و کشور در صحنه حاضر می شویم ولی به دشمن آشکارمان اعتماد نخواهیم کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

« ۱۳ آبان، اقتداری ماندگار، روزی که در سال ۵۷ رژیم طاغوت دست به کشتار بی رحمانه دانش آموزانی آزاده و غیور که در جهت اعتراض به دخالت های شیطان بزرگ، امریکای خبیث راهپیمایی می کردند، زد و آنها را به خاک و خون کشید و با یقین می توان اعلام کرد که ایران در آن روزها فاقد آزادی بود علی الخصوص آزادی بیان.

۱۳ آبان، روزی که درسال ۵۸ دانشجویان همیشه درصحنه این مرزو بوم با اقدامی به یاد ماندنی لانه جاسوسی امریکا را تسخیرکردند و به آنها باری دیگر متذکر شدند که نمی توانند ایران را تحت سلطه خود درآوردند. امریکایی که روز به روز وقیحانه تر قصد دخالت در کشورمان را دارد گویا دانش آموزان و دانشجویان ایرانی سال ۷۵ الی ۵۸ را فراموش کرده اند.

امریکا و سایر دشمنان ایران بدانند اکنون ما دانشجویان این مرزو بوم مانند غیور مردان دهه های گذشته نخواهیم گذاشت که امریکا به اهداف خود دست یابد و لازم باشد با جان و دل ۱۳ آبان های متعددی را باز مقتدرانه برای حفظ این نظام و کشور در صحنه حاضر می شویم ولی به دشمن آشکارمان اعتماد نخواهیم کرد. دشمنی که با فشار و تحریم قصدهای شوم در سر دارد و لازم است بدانند که مردم با بصیرت ایران این فشارها و تحریمها را به لطف الهی و با بکار گیری الگوهای بیان شده توسط رهبرشان نابود خواهند کرد و مشت محکمی بر دهان استکبارگران خواهند زد و چپاول گران را به زباله دان تاریخ می سپارند.

۱۳ آ بان سال ۹۷ ما دانشجویان انقلابی پرشور تر از همیشه این بزرگداشت را گرامی می داریم و هرساله غروری مقدس و حماسه آفرین را در دلهامان زنده می کنیم و یاد و خاطره شهیدان این روز را گرامی میداریم و تلاش خواهیم کرد که ادامه دهنده راه آنها باشیم و از رشادت و دلیری آنان درس گیریم و به همه مستضعفان جهان نشان خواهیم داد، دیوار ستم، شکستنی است.»

انتهای پیام/

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: