اخبار آرشیوی

کدخبر: 229781

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس با اشاره به شکل‌گیری "جریان انحرافی" در حاشیه دولت، "زاویه گرفتن از ولایت فقیه"، "تئوری پردازی در اندیشه‌های دینی" و "فاصله گرفتن از حوزه‌های علمیه" را از ویژگی‌های این جریان منحرف دانست

محسن کوهکن ریزی نماینده مردم لنجان در مجلس با اشاره به شکل گیری جریان انحرافی در حاشیه دولت ،گفت: نام جریان انحرافی نشان دهنده ماهیت اصلی این جریان و نشان دهنده زاویه دار بودن ان از سایر جریانهای انقلابی درون نظام است.
وی در ادامه با اشاره به منویات مقام معظم رهبری که نباید با حاشیه سازی مانع از انجام کار اصلی شد و متن را به فراموشی سپرد گفت:حاشیه سازی از سوی هر جریان خواه دولت، مجلس، قوای سه گانه و شخصیتها بر خلاف منویات مقام معظم رهبری و اصول نظام کشور است. وی در ادامه با تاکید بر اینکه با وجود مقام معظم رهبری هیچ نکته مبهم کور و بن بست در نظام وجود ندارد گفت: باید در فراز و فرودها، اختلاف سلیقه ها به فصل فرمایشات مقام معظم رهبری رجوع کنیم چرا که تمکین از فرمایشات ایشان نجات دهنده کشور و به صلاح مملکت خواهد بود. کوهکن در ادامه خاطرنشان کرد: برخی افراد که استفاده ابزاری از امر ولایت می کنند بدانند این رفتارها مورد رصد دقیق ملت خواهد بود و مردم نیز به موقع برخورد جدی با این جریان خواهند داشت. وی در ادامه معیار و ملاک فعالیت جریان های سیاسی، احزاب ، گروه ها، شخصیتها را پایبندی به بیانات مقام معظم رهبری دانست و افزود:هر جریانی که خارج از این ملاک و معیار قصد فعالیت در کشور را داشته باشد جریانی انحرافی است. هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در ادامه تاکید کرد:در نظام جمهوری اسلامی یک مسیر بیشتر نداریم و آن مسیر ولایت است و قطعا ادعاهای فراوانی نیز در راستای ولایتمداری دیده می شود ولی میزان ولایی بودن افراد التزام عملی، رفتاری و فکری به فرمایشات مقام معظم رهبری است. وی در ادامه با اشاره به روشنگری ملت ایران افزود:جریان انحرافی نخواهند توانست بین ملت ایران شکافی ایجاد کند چرا که مردم پیرو رهبر خود هستند و پیوسته اهداف عالی مقام معظم رهبری را مدنظر قرار دادند لذا فتنه جویان با اقدامات خود از قبیل ایجاد عرفانهای کاذب، شیطان پرستی مردم را بیشتر از قبل با معاندین اصلی انقلاب آشنا می کنند و سبب می شوند ملت ایران با بصیرت هرچه تمامتر مسیر نظام جمهوری اسلامی را دنبال کنند.
ارسال نظر: