در نامه بیش از ۸۰۰ دانشجوی خوزستان به مجمع عنوان شد

پازل اقتصادی - امنیتی دشمن در کشور را با قراردادهای استعماری تکمیل نکنید

کدخبر: 2310343

بیش از ۸۰۰ نفر از دانشجویان انقلابی خوزستان از رئیس و اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره بررسی لوایح fatf خواستند تا پازل اقتصادی – امنیتی دشمن در کشور را با این قراردادهای استعماری تکمیل نکنند .

به گزارش خبرنگار حوزه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، بیش از 800 نفر از دانشجویان انقلابی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی خوزستان طی نامه ای از رئیس و اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره بررسی لوایح fatf خواستند تا پازل اقتصادی - امنیتی دشمن در کشور را با این قراردادهای استعماری تکمیل نکنند و با عدم تایید این لوایح استعماری سرافرازی ملت ایران را به ارمغان بیاورند.

در این نامه آمده است: اخیرا طرح برجامی دیگری موسوم به fatf در فضایی مسموم توسط برخی مسئولین در حال پیگیری است و ظاهرا تجربه ناموفق برجام هنوز برای این عده قلیل عبرت آموز نشده است و به جای تقویت قدرت درونی کشور دل درگرو توافق با دشمن بسته اند و از طرفی قصد دارند این لکه ننگ را به رهبری و نظام اسلامی تحمیل نمایند.

در زمانی که جنگ تمام عیار و تحریم های اقتصادی علیه ملت ایران روز به روز شدیدتر شده است ارائه اطلاعات حسابهای مالی کشور به دشمن و اعتماد به او از طریق این معاهده راه را برای فشار بیشتر در این شرایط خطیر و حساس هموارتر می کند.

ما دانشجویان انقلابی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی خوزستان از حضرتعالی و دیگر اعضاء خواستاریم پازل اقتصادی - امنیتی دشمن در کشور را با این قراردادهای استعماری تکمیل نکنید و با عدم تایید این لوایح استعماری سرافرازی ملت ایران را به ارمغان بیاورید تا این توطئه شوم و پیچیده دشمنان داخلی و خارجی همانند دیگر توطئه ها با شکست مواجه گردد.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: