اخبار آرشیوی

کدخبر: 231361

جهاددانشگاهی در بیانیه‌ای به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی(ره): حرکت در راه انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل (ره) تنها با تبعیت از ولایت مطلقه فقیه میسر خواهد بود

در بخشی از این بیانیه آمده است: جهادگران جهاد دانشگاهی، در آستانه این ایام الهی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب و شهدای به خون خفته انقلاب و دفاع مقدس و ادای احترام به همه ایثارگران و خانواده معظم شهدا، بار دیگر با رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت نموده و اعلام می‌دارند که حرکت در راه انقلاب و آرمان‌های امام تنها با تبعیت از ولایت مطلقه فقیه میسر خواهد بود.
به گزارش «نسیم»، متن کامل این بیانیه بدین شرح است: خرداد ماه بعنوان فصلی زرین از کتاب انقلاب اسلامی همواره برای ملت مسلمان ایران یادآور حماسه‌هایی عظیم در طول تاریخ شکل گیری نهضت اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) از سال 1342 تاکنون بوده است . اما در این میان نیمه خرداد حال و هوای دیگری دارد . نیمه خرداد ماه یادآور خاطره تلخ رحلت جانگداز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) است . آن پیر جماران که تنها با هدف رضایت الهی، نهضتی عظیم در ایران و بلکه جهان اسلام برپا کرد و در این راه پرمشقت ، سختی ها و مصایب فراوانی را تحمل نمود و پس از سال ها سلوک متعالی در راه قرب الهی و هدایت بندگان خدا به لقاء الله پیوست و امت اسلام را در ماتم عظیم خویش داغدار ساخت . اگرچه او امروز در میان ما نیست ، لیکن راه و رسم و آرمانهای آن سلسله جنبان انقلاب ،همچنان زنده است و مردم انقلابی ایران به رغم گذشت 22 سال از رحلت آن عزیز ، نشان دادند که بر عهد و پیمان خویش ایستاده‌اند و راه امام و مقتدای خویش را ادامه می‌دهند . امروز پرچم خمینی (ره) در دست فرزند دیگری از سلاله زهرای اطهر (س) است که بحمدالله با تدابیر هوشمندانه و رهنمودهای عالمانه خویش ، کشتی انقلاب را به سمت ساحل امن اسلام ناب محمدی (ص) هدایت می‌کند . از سویی دیگر نیمه خرداد ماه ، تداعی کننده آغازین نقطه نهضت انقلاب اسلامی ملت ایران است که به رهبری امام خمینی (ره) در 15 خرداد 1342 رقم خورد و با مقاومت و جانفشانی ملت ایران به انقلاب تاریخی 1357 منتهی شد . جهادگران جهاد دانشگاهی ،در آستانه این ایام الهی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای به خون خفته انقلاب و دفاع مقدس و ادای احترام به همه ایثارگران و خانواده معظم شهدا، بار دیگر با رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای تجدید بیعت نموده و اعلام می‌دارند که حرکت در راه انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل (ره) تنها با تبعیت از ولایت مطلقه فقیه میسر خواهد بود.
ارسال نظر: