طی مراسمی صورت گرفت

تقدیر و حمایت اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان از سازندگان «دیدن این فیلم جرم است»

کدخبر: 2316482

اعضای اتحادیه طی مراسمی مراتب تقدیر خود از زحمات سازندگان فیلم « دیدن این فیلم جرم است» را با اهداء لوحی به محمدرضا شفاه تهیه کننده و رضا زهتابچیان کارگردان فیلم اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان طی برنامه‌ای همزمان با پنجمین مجمع ماهیانه دبیران دفاتر سراسر کشور خود فیلم « دیدن این فیلم جرم است» به تهیه کنندگی محمدرضا شفاه از ادوار سال های گذشته این اتحادیه را به نمایش گذاشت.

همچنین در این برنامه جلسه پرسش و پاسخی هم پیرامون فیلم برگزار شد و در نهایت اعضای اتحادیه طی مراسمی مراتب تقدیر خود از زحمات سازندگان فیلم « دیدن این فیلم جرم است» را با اهداء لوحی به محمدرضا شفاه تهیه کننده و رضا زهتابچیان کارگردان فیلم اعلام کردند.

در متن لوح تقدیری که به محمدرضا شفاه تهیه کننده این فیلم اهدا شد، آمده است: « بپاس زحمات و تلاش های حضرتعالی و شجاعت کم نظیرتان در ساخت فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است» این لوح خدمتتان تقدیم ‌می‌گردد.

مسیری که امروز حضرتعالی و همکاران محترمتان در نقد درون گفتمانی نظام جمهوری اسلامی ایران در این فضایی که سینمای کشور به شدت مورد نیاز به محتوا می باشد آغاز کرده‌اید قطعا الگویی مناسب برای ورود جوانان انقلابی و علاقه‌مند در این مسیر خواهد بود.»

گفتنی است این فیلم سیاسی فراجناحی که نگاهی نقادانه به محافظه کاری ها و بی‌عدالتی‌ها در میان بدنه مسئولان کشور دارد، به مسئله خطر نفوذ در جریان حاکمیت می‌پردازد. فیلمی که اکنون در مرحله نمایش عمومی با مشکلاتی برای صدور پروانه نمایش در وزارت ارشاد روبروست.

پیش از این و در زمان نمایش این فیلم در جشنواره فجر، حسام الدین آشنا با انتشار توئیتی با انتقاد از ساخت و نمایش این فیلم در جشنواره پرداخته بود.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: