کریمی: اجازه دهید مجمع تشخیص لوایح ۲ قلو را بدون فشار بررسی کند

کدخبر: 2343399

نماینده اراک در مجلس با بیان اینکه مخالفانFATF دلایل کارشناسی متقنی دارند گفت: اینکه بخواهیم با شانتاژ، مجمع تشخیص مصلحت نظام را تحت فشار بگذاریم که لوایح ۲ قلو به تصویب برسد، قطعا خلاف مصلحت کشور است.

علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حاضرم نظرات کارشناسی مخالفان FATF را در هر جمعی به مناظره بگذاریم گفت: مخالفانFATF دلایل کارشناسی متقنی دارند.

وی افزود: اینکه بخواهیم با شانتاژ، مجمع تشخیص را تحت فشار بگذاریم که لوایح به تصویب برسد، قطعا خلاف مصلحت کشور است.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید تصمیم گیری‌ها در این باره بر مبنای علمی و تخصصی و همچنین بر اساس تجربه و عبرتی که در سال‌های گذشته داشتیم، صورت گیرد.

کریمی خاطرنشان کرد: اجازه دهید مجمع تشخیص مصلحت به عنوان یکی از ارکان نظام این لوایح را (بدون فشار) بررسی کند.

وی با طرح این سوال که چند درصد مشکلات به تحریم‌ها باز می‌گردد و چند درصد به بی تدبیری‌های 6 ساله؟ خاطرنشان کرد: نباید شعار داد بلکه باید تامین منافع ملی در کنار امنیت ملی هدف همه باشد و باید از هر حرکتی ضد منافع ملی اجتناب کرد.

نماینده مردم اراک در مجلس با بیان اینکه متاسفانه دولت عزم و برنامه‌ای برای رفع مشکلات اقتصادی کشور ندارد گفت: برای بهبود شرایط صادرات حتی به تعداد انگشتان یک دست هم لایحه به مجلس نیاورده‌اند.

وی در پایان گفت: مسائل راهبردی که بر امنیت عمومی کشور استوار است را نمی‌شود با شعارهای پوپولیستی حل کرد بلکه باید بر اساس واقعیت‌ها، منافع ملی، تضمین عملی، کار کارشناسی و علمی و بر اساس تجارب گذشته و عبرت‌های پیشین تصمیم‌گیری کرد.

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: