جانشین فرمانده سپاه پاسداران:

انتقام سخت همان خروج آمریکایی‌ها از منطقه است

کدخبر: 2345851

جانشین فرمانده سپاه پاسداران خروج آمریکایی‌ها را از منطقه حتمی دانست و گفت: انتقام سخت همان خروج آمریکایی‌ها از منطقه است.

سردار علی فدوی بعد از ظهر چهارشنبه در مراسم گرامیداشت دهه فجر که در مدرسه علمیه معصومیه در قم برگزار شد با بیان اینکه انسان روش‌ها را بر اساس هر دوره و زمان برای رسیدن به اهداف تعیین می‌کند، گفت: مدرسه علمیه معصومیه از آن مدارسی است که این گونه رفتار کرده و توانسته به موفقیت‌هایی در عرصه‌های مختلف علمی، تربیت طلاب و تهذیب برسد.

وی با بیان اینکه در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، افزود: فرق جشن پیروزی امسال با سال‌های دیگر را باید در بحث مقاومت مردم در برابر آمریکا و جبهه استکبار و اظهارات سخیف مسئولین آمریکا که اجازه نخواهیم داد انقلاب ایران وارد چهلمین سالش شود، جست وجو کرد.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران بیان داشت: اگر آمریکایی‌ها این گونه سخن می‌گویند به این دلیل است که آنها بر اساس حساب و کتابشان تمام تلاش شأن این بود که این انقلاب نباید به این نقطه می‌رسید حالا که رسیده باید از بین برود.

وی اضافه کرد: امروز آمریکا در همه مسائل جلوی ایران قرار دارد و با همین حساب و کتاب و محاسبات پذیرش انقلاب ایران برای آن‌ها غیر ممکن است. اما به حسب امور باطنی، دینی، ارزشی و الهی و وعده قرآن این انقلاب ادامه پیدا کرده، چرا که قرآن امر می‌کند، دستور می‌دهد اگر دین مرا یاری کنید ما هم شما را یاری خواهیم کرد، این چیزی است که غربی‌ها و هم پیمانانشان نمی‌فهمند.

سردار فدوی افزود: مسئله‌ای که نباید هیچ گاه فراموش کرد این است اگر به دستورات دین و حفظ ارزش‌های دینی و الهی عمل نشود، قطعاً خدا هم یاریش را از امت خواهد گرفت و این چیزی است که در صدر اسلام بوده است.

وی بیان داشت: اگر ۴۱ سال انقلاب با همه تحریم‌ها، فشارها و جنگ و فتنه جبهه استکبار و عوامل آنها در درون کشور تداوم پیدا کرده، چون مردم به تکلیف الهی عمل کردند و خدا هم وعده خودش را حتمی کرد.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران گفت: یکی از تکالیف همین آیه «وَ اَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَ مِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ بِه عَدُوَّ اللهِ وَ عَدُوَّکُم » است. باید کاری کرد هر روز قوه نیروهای اسلام افزایش یابد. این امر در سپاه روز به روز در حال افزایش است و در بین مردم و حوزویان هم باید این گونه باشد.

وی افزود: امسال در شرایط بسیار ویژه‌ای قرار داریم که از جمله آن شهادت حاج قاسم سلیمانی است. ایشان چون خودشان شهادت را از خدا خواسته بودند، خدا هم اسبابش را فراهم کرد والا آمریکایی‌ها جرأت چنین کاری را نداشتند.

سردار فدوی با بیان اینکه اگر این شهید به این مرتبه رسیده باید در نوع معامله‌هایش با خدا جستجو کرد، گفت: بعد از شهادت شهید؛ آمریکایی‌ها گفتند «وقتی ترامپ صحنه تشییع شهید را دید به لرزه افتاد»؛ این نشان از عظمت و بزرگی شهید سلیمانی است.

وی افزود: امام راحل هم این گونه بوده است. ایشان هم چون در قله‌های بالایی قرار داشت، خدا هم در همه مراحل یاریشان می‌کرد.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران بیان داشت: اگر شهدا به این نقطه رسیدند با همه وجود به استقبال خدا آمده، تقوا، اخلاص، پیروی بی چون و چرا از ولایت فقیه و… از ویژگی‌های شأن بوده است.

وی افزود: اگر بسیاری از کارها که مورد تأکید رهبر انقلاب است و روی زمین مانده، چون مسئولین به سمتش نرفته‌اند و یا حتی مانع ایجاد کرده‌اند و از سویی تفکرات غربی برخی مسئولین چنین اجازه‌ای به آنها نمی‌دهد به فکر استقلال کشور در همه زمینه‌ها حتی در مسئله اقتصاد و تکیه بر اقتصاد مقاومتی باشند.

سردار فدوی با اشاره به خروج آمریکایی‌ها از منطقه افزود: ما مأمور به تکلیف و وظیفه هستیم و معتقدم هیچ کاری نشد ندارد، یک دفعه دیدید این اتفاق مهم در منطقه افتاد. در دوره اوباما، رئیس جمهور سابق قضیه خروج نیروهایشان اتفاق افتاد و حتماً این مسئله هم اتفاق می‌افتد.

وی با توجه به معنای انتقام سخت گفت: انتقام سخت همان خروج آمریکایی‌ها از منطقه است. ما مأمور به تکلیف هستیم، چون ولی فقیه معتقد به این امر هستند و ما هم پیرو هستیم و دنبال تحقق هستیم.

«خبرگزاری مهر»

ارسال نظر: