دبیر اتحادیه انجمن مستقل: نقد حکومت آری، نفی حاکمیت هرگز

کدخبر: 2354200

پایبندی به حاکمیت را همیشه مد نظر قرار داده ایم و اگر نقدی باشد نقد بر حکومت است و هیچ مقع ما حاکمیت را نفی نمی کنیم

نسیم آنلاین : سجاد اسدی دبیر اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در مصاحبه با نسیم آنلاین گفت: مهمترین قسمت از صحبت های حضرت آقا و راهبردی که ایشان برای یک سال دانشجویان از دید بنده بیان کردند دو بخش است: بخشی که ناظر بر جوانان و دانشجویان و تشکل های دانشجویی بود و آن بخشی که مربوط به فضای سیاسی و اجتماعی کشور می شود. در بخش اول به نظر بنده حضرت آقا سه نکته ی مهم به تشکل ها فرمودند: یک خودسازی، تکیه بر معنویت و اصراری که حضرت آقا در همه سال ها این نکته را تکرار می کنند و در دیدار های مختلف که جوانان مخاطب آن ها هستند رهبری این نکته را متذکر می شوند. مسئله دوم که ناظر بر فضای جنبش دانشجویی و کسانی که در حوزه انقلابی کار می کنند موضوع تنگ نکردن دایره انقلاب است،که ما با برچسب زدن به این و آن یا با توقع صد درصدی از افراد مختلف یا مسائلی از این دست، این که بخواهیم تعدادی از افرادی که دارند به هر نحوی برای انقلاب اسلامی کار می کنند اما رسانه ای برای صدای خود ندارند شاید فکر کنیم این ها در دایره انقلاب نیستند در حالی که رهبری مد نظرشان این نیست و با برچسب زنی مخالف هستند.

سومین نکته در مسئله ناظر بر تشکل ها مسئله مطالبه گری است که رهبر معظم انقلاب اسلامی سال های متمادی بر روی صراحت و روح مطالبه گرانه جنبش دانشجویی اصرار زیادی دارند با این که بعضاً نتیجه بعضی از صراحت ها شاید انتقادات تندی به خود ایشان باشد به هر حال می فرمایند که دانشجویان این روحیه ی مطالبه گرایانه را از دست ندهند. نکته ی مهمی که به نظر بنده رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید کردند این بود که شما مطالبه گری کنید ولو اجرا نشود.

سجاد اسدی در ادامه گفت و گو گفت: نکته ی مهمی که رهبر معظم انقلاب اسلامی ناظر بر فضای سیاسی، اجتماعی فرمودند این بود که ایشان تأکید بر دولت کردند. احساس می کنم هم مسئله ناظر بر این دولت است و هم دولت بعدی که اتفاقاً در دیدار های مختلف رهبری به آن اشاره کرده بودند. رهبری با کسی که روحیه ی کار کردن برای مردم و انقلاب اسلامی داشته باشد، و نیاید رئیس جمهور مملکت شود و ساعت ده صبح سر کار بیاید و مدیریت کار را در دست بگیرد و عصر برگردد موافق است.

سجاد اسدی دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل در پایان گفت و گو تأکید کردند: نکته کلی که ما همیشه در متن هایمان لحاظ می کنیم این است که ما پایبندی به حاکمیت را همیشه مد نظر قرار داده ایم و اگر نقدی باشد نقد بر حکومت است و هیچ مقع ما حاکمیت را نفی نمی کنیم و دوست نداریم در پازلی بازی کنیم و یا در قالبی کار کنیم که به نفی حاکمیت منجر شود.

ارسال نظر: