جزئیات جلسه غیرعلنی نمایندگان با امیر حاتمی

کدخبر: 2356070

نماینده مردم نجف آباد جزئیاتی از جلسه غیرعلنی نمایندگان با امیر حاتمی وزیر دفاع را تشریح کرد.

ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به جلسه غیرعلنی مجلس با امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، اظهار داشت: در این جلسه وزیر دفاع گزارشی را از توان دفاعی کشور در حوزه‌های موشکی، آفندی و پدافندی، تولید شناورها و ... به نمایندگان ارائه کرد.

وی با بیان اینکه وزیر دفاع در جلسه غیرعلنی گزارشی از وضعیت آفندی و پدافندی کشور، به وکلای ملت ارائه کرد، افزود: طبق گزارش وزیر دفاع، کشور از لحاظ دفاعی در شرایط خیلی خوبی است و جای هیچ نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس با بیان اینکه امیر حاتمی در این جلسه عنوان کرد که در تولید قطعات هواپیما‌ها و بالگرد‌ها به خودکفایی رسیده‌ایم، عنوان کرد: وزیر گفت با توجه به اینکه ما تولیدکننده هواپیما‌‌ها و بالگرد‌ها نبوده‌ایم و علیرغم اینکه این محصولات از تنوع زیادی برخوردار هستند اما توانسته‌ایم قطعات مورد نیاز برای تعمیر و بازسازی آنها را در داخل کشور تولید کنیم.

ابوترابی در همین راستا اضافه کرد: امیر سرتیپ حاتمی در این جلسه بیان داشت که با تلاش‌های متخصصان داخلی، امروز به مرحله‌ای رسیده‌ایم که بیش از 70 درصد قطعات هواپیما و بالگرد در داخل کشور تولید می‌شود و در این زمینه نیازی به خارج از کشور نداریم.

«خبرگزاری تسنیم»

ارسال نظر: