پاسخ محکم آیت الله کعبی به موسوی خوئینی‌ها

کدخبر: 2356416

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: مشکلات مزمن اقتصادی و آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی، حاصل بی‌تدبیری جریان مدعی اصلاحات است.

آیت الله عباس کعبی عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در واکنش به نامه اخیر موسوی خوئینی ‌به رهبر معظم انقلاب، گفت: هر جا پس‌رفت وارتجاع و مشکلات مزمن اقتصادی و آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی دیده‌ایم حاصل بی‌تدبیری جریان مدعی اصلاحات و القای تردید وبی‌اعتمادی ونگاه لیبرالی آنان بوده است.

وی با طرح پرسش های ۱۲ گانه خطاب به رئیس شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز، تاکید کرد: چرا اقتدار، پیشرفت و رشد و تعالی نیروهای مومن و انقلابی و این نسل پویا و حرکت آفرین بر اساس گفتمان انقلاب اسلامی و افق‌های تحولات بر پایه نقشه راه و سیاست‌های کلان راهبردی نظام نادیده گرفته شده است؟

متن کامل موضع گیری عضو هیئت رئیس مجلس خبرگان رهبری در قبال نامه اخیر موسوی خوئینی‌ها به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله تعالی فی محکم کتابه:

وإذا قیل لهم لا تفسدوا فی الأرض قالوا إنما نحن مصلحون / ألا إنهم هم المفسدون ولکن لا یشعرون (سوره بقره ایه ۱۱_ ۱۲ )

پرسش های روشن از آقای موسوی خوئینی ها درباره نامه ۷/ ۴/ ۱۳۹۹ او خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامی. بدون مقدمه و در محضر ملت بزرگ ایران آقای موسوی خوئینی‌ها به عنوان یکی از سران داعیه دار اصلاح طلبی به پرسش های زیر پاسخ دهد؟

۱_ نقش مدعیان اصلاحات در این ۴۱ سال مدیریت کشور چه بوده است؟

۲_ فرآیند رای مردم به چه میزان در پیشرفت یا پسرفت اوضاع کشور موثر بوده است؟

۳_ عبور از خط امام(ره) توسط مدعیان خط امام و عقب نشینی از آرمان‌های امام(ره) را چگونه باید تحلیل کرد؟

۴_ راه حل جریان مدعی اصلاح طلبی برای مشکلات مردم و اقتصاد چیست؟ تا کنون چه کرده اند؟

۵_چرا جریانی که باید پاسخگوی معضلات کشور باشد با فرار رو به جلو امروز پرسش گر شده است؟

۶_ چرا در این نامه مشروعیت ومقبولیت نظام زیر سوال رفته است؟ چرا اقتدار، پیشرفت و رشد و تعالی نیروهای مومن و انقلابی و این نسل پویا و حرکت آفرین بر اساس گفتمان انقلاب اسلامی و افق‌های تحولات بر پایه نقشه راه و سیاست‌های کلان راهبردی نظام نادیده گرفته شده است؟

۷_ آیا در این تحلیل نباید جنگ سختِ امنیتی، جنگ نرم، تروریست دولتی و اقتصادی، جنگ روانی و فرهنگی و هالیوودی و طراحی‌های اتاق‌های مکر و فریب دشمن به ویژه آمریکا ورژیم صهیونیستی را دید؟

۸_ فتنه ۷۸ و ۸۸ و ۹۸ نشان می دهد هر ۱۰ سال فتنه‌ای توسط دشمنان شکل گرفته است. چرا در فتنه‌ها به جای رعایت امنیت و اقتدار و وحدت وانسجام ملی و موضع گیری بر علیه دشمنان، بدون مرزبندی روشن و در همسویی با آنان در جهت تزلزل مشروعیت و مقبولیت نظام موضع گرفته‌اید؟ آیا قصد شورش بر علیه ملت و کشور و جمهوری اسلامی با بهانه‌های واهی دارید؟

۹_ آیا امام(ره) گستاخی برعلیه نظام و تزریق یاس و ناامیدی به مردم مومن و انقلابی و صبور و مقاوم را تحمل می کرد؟

۱۰_ چرا کارنامه درخشان ۴۱ سال اقتدار و عزت و پیشرفت و بزرگی و عظمت ملت ایران و حرکت رو به جلو و رشد فزاینده را نمی بینید؟

۱۱_ آیا یادتان رفته امام(ره) به مدعیان خردورزی در حکمرانی موسوم به عقلای قوم! چه نهیبی زدند؟ وچگونه آنان را بر حذر کرد تا به دامن آمریکا نیفتند؟

۱۲_ آیا با پشتوانه‌های معرفتی التقاطی و تند و افراطی دهه شصت خود و دوستان فرسوده و پشیمان نسبت به گذشته می‌خواهید در باره ۴۱ سال انقلاب و آینده مسیر نورانی ملت و کشور و انقلاب قضاوت کنید؟ «این تذهبون؟»

از پاسخ منصفانه به این سوالات روشن می‌گردد چگونه او وطیف فکری وابسته‌شان به کشور و ملت و انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران لطمات جبران ناپذیری زده‌اند.

وی در پایان مطلب خود آورده است: همچنین روشن می‌شود که در این ۴۱ سال هرجا که پیشرفت حاصل شده است در سایه مکتب انسان ساز اسلام و هدایت‌های ولی فقیه بوده است؛ هر جا پس‌رفت وارتجاع و مشکلات مزمن اقتصادی و آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی دیده‌ایم حاصل بی‌تدبیری جریان مدعی اصلاحات و القای تردید وبی‌اعتمادی ونگاه لیبرالی آنان بوده است.

مکروا و مکر الله و الله خیر الماکرین.

والسلام علی من اتبع الهدی

عباس کعبی

«خبرگزاری مهر»

ارسال نظر: