احمدی بیغش: قوه مجریه مملکت را به لبه پرتگاه کشانده است

کدخبر: 2366636

نماینده شازند در مجلس با بیان اینکه انعفال دولت هم حدی دارد گفت: قوه مجریه مملکت را به لبه پرتگاه کشانده است و حالا به دنبال التماس بایدن که برادر تنی ترامپ است برود؛ ای ساده‌لوحان! چرا فکر می‌کنید بایدن بهتر از ترامپ است.

محمود احمدی بیغش نماینده شازند در مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 11 آذر) در جلسه علنی و در تذکری مستند به اصل 86 قانون اساسی اظهار داشت: مجلس امروز طرح الزام دولت به خاتمه اجرای پروتکل الحاقی و صیانت از منافع ملت را تصویب کرده است و همه مردم ایران از این مصوبه خوشحال هستند.

وی افزود: متأسفانه مشاهده کردیم که سخنگوی دولت در اقدامی ناپسند این طرح را خلاف دانسته‌اند؛ ظاهراً باید نمایندگان از امروز وقتی کارت زده و وارد مجلس می‌شوند، باید از دولت اجازه بگیرند و بعد از دریافت برنامه وارد صحن مجلس شویم.

نماینده شازند در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نمایندگان براساس قانون اساسی برای مردم کار می‌کنند، ولی دولت می‌گوید این مصوبه مجلس را انجام نداده و یا خلاف است.

احمدی بیغش گفت: دولت چه کاره است که حق مجلس، مصوبه مجلس و قانون را ندیده می‌انگارد.

وی افزود: تا امروز که به صورت داوطلبانه پروتکل الحاقی را عمل کرده‌ایم، وضع زندگی مردم و آرامش و امنیت‌شان چطور بوده است؟ آیا ترور نبوده است؟ شهید فخری‌زاده و دیگر شهدای هسته‌ای در چه شرایطی شهید شده‌اند؟

وی تصریح کرد: انفعال دولت هم حدی دارد و مردم اگر شما را تحمل می‌کنند، نه از ترس‌شان است بلکه از اصل‌شان است.

وی افزود: دولت، مجلس را زیر سؤال می‌برد و می‌گوید نباید این طرح‌ها در مجلس مصوب شود؛ دولت بگوید اصلاً مجلس چه کار است؟ این در حالی است که دولت دراختیار عده‌ای است، صدا و سیما هم دراختیار همان عده، لابد بنبا دارید مجلس را هم در دست بگیرید.

وی از قالیباف خواست به این شانتاژها توجه نکرده و بداند که جریانی که برای مردم در این چند سال هزینه ایجاد کرده‌اند، به دنبال آن هستند که مجلس و رئیس مجلس را تندرو خطاب کنند.

وی اظهار داشت: آنچه که دولت به خود نماینده‌ها بگوید، به خاطر رضای خدا تحمل می‌کنیم. اما مجلس یعنی مردم و 85 میلیون جمعیت و حق ندارید به مردم اهانت کنید.

وی افزود: دولت مملکت را به لبه پرتگاه کشانده است و حالا به دنبال التماس بایدن که برادر تنی ترامپ است برود. ای ساده‌لوحان! چرا فکر می‌کنید بایدن بهتر از ترامپ است.

وی گفت: عده‌ای برجام را ظرف 20 دقیقه در مجلس تصویب کردند و خاک بر سر مردم کردند و عزت مردم را فروختند و در حال زمزمه هستند و قلم به دست هستند. دوستانی را هم دارند.

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: