متن کامل طرح اقدام متقابل ایران در برابر ترور شهید سلیمانی

کدخبر: 2368449

متن کامل «طرح اقدام متقابل علیه آمریکا عامل اصلی ترور شهید سلیمانی» منتشر شد.

جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالگرد شهادت سردار سلیمانی و چهلمین روز از ترور و شهادت محسن فخری‌زاده، طرحی با عنوان «طرح اقدام متقابل علیه آمریکا عامل اصلی ترور شهید سلیمانی» را تهیه و تدوین کرده‌اند.

این طرح روز چهارشنبه دهم دی ماه از سوی هیئت رئیسه مجلس اعلام وصول شد تا جهت بررسی کارشناسی به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ارجاع شود.

«ضرورت پاسخ به شرارت‌های تروریست‌های آمریکایی در کشور میزبان»، «ممنوعیت مذاکره بر سر توان تسلیحاتی»، «ممنوعیت واردات کالا و خدمات از آمریکا» و «محکومیت ترور شهید سلیمانی» از جمله مفاد طرح اقدام متقابل علیه آمریکا عامل اصلی ترور شهید سلیمانی است.

در مقدمه این طرح آمده است:

اقدام خصمانه آمریکا در ترور شهید سلیمانی و پذیرش رسمی مسئولیت آن تنها یکی از مصادیق اعمال تروریستی آمریکا است که در منطقه در حال اجراست و جز با خروج کامل آن از منطقه در همه زمینه های اقتصادی، نظامی، سیاسی و فرهنگی متوقف نخواهد شد. راهبرد جمهوری اسلامی ایران مبنی بر اخراج آمریکا از منطقه که صراحتا توسط مقام معظم رهبری بیان شده است (31 /4/ 1399) به عنوان انتقام مناسب با این اقدام تروریستی اجرا خواهد شد. موارد ذیل در راستای

1- اجرای انتقام سخت با اخراج آمریکا از منطقه و اقدامات متقابل در جهت ن تضعیف آمریکا،

2- مقابله با اقدامات رژیم غاصب صهیونیستی و پیگیری اهداف آن شهید بزگوار در عرصه مبارزات ایشان.

3- مقابله با تروریسم اقتصادی آمریکا علیه ملت ایران و

4- پیگیری سیاست خارجی عزتمدانه پیشنهاد می گردد.

متن کامل این طرح را اینجا بخوانید

«خبرگزاری تسنیم»

ارسال نظر: