قالیباف: از عاملان خون سردار سلیمانی نمی‌گذریم

کدخبر: 2368488

رئیس مجلس گفت: یکی ازوظایف مجلس پیگیری و مطالبه‌گری انتقام خون سردار سلیمانی است که در حوزه دیپلماسی پارلمانی بتوانیم بابقیه مجالس وافکارعمومی دنیا در این بخش تلاش کرده وقوانینی در مجلس مصوب کنیم.

محمدباقر قالیباف در گلزار شهدای کرمان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مجلس یازدهم که مجلسی انقلابی است خودش را وابسته به فرهنگ جهاد و شهادت می‌داند و بدون درنگ در دو جهت توجه جدی به این موضوع دارد؛ اول اینکه همه شهدای ما و امام شهدا و رهبر انقلاب خدمت درست به مردم را می‌خواستند که کارآمدی دین را در اداره جامعه به اثبات برسانیم.

رئیس مجلس یازدهم افزود: بعد دیگر اینکه بتوانیم به فرهنگ جهاد و شهادت و ایثارگری در مجلس توجه کنیم چون همان‌طور که مقام معظم رهبری دو مأموریت اقتصاد و فرهنگ را بر عهده مجلس یازدهم گذاشتند که به‌طور جدی آن را دنبال کنیم، در بعد فرهنگ تمرکز مجلس بحث فرهنگ جهاد و شهادت است.

وی در خصوص پیگیری ترور شهید سلیمانی اظهار کرد: یکی از وظایف مجلس پیگیری و مطالبه‌گری در این خصوص است که در حوزه دیپلماسی پارلمانی بتوانیم با بقیه مجالس و افکار عمومی دنیا در این بخش تلاش کرده و قوانینی در مجلس مصوب کنیم که واقعا در مقابل تروریسم دولتی که رسما مسئولیت این حرکت زشت تروریستی را به عهده می‌گیرد، بایستیم و تحت تعقیب قرار دهیم و طبیعتا انتقام واقعی ادامه خواهد داشت.

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: