اخبار آرشیوی

کدخبر: 288402

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: اگر نماینده‌ای در اختلاس اخیر بانکی حضور داشته بایستی مشخص و معرفی شود/ رسانه‌ها طوری رفتار نکنند که تمامی مجلس زیر سوال برود

حشت فلاحت پیشه در گفتگو با "نسیم" در مورد شایعات اخیر مبنی بر حضور برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان اختلاس بانکی اخیر اظهار داشت: مباحثی در این زمینه است که من نیز شنیده ام ولی قرار است فردا در گزارش کمیسین اصل نود قرائت شود.
وی گفت: معتقدم اگر واقعا نماینده ای از مجلس شورای اسلامی در این اختلاس اخیر بانکی حضور داشته بایستی مشخص و معرفی شود و در غیر اینصورت موضوع را نباید رسانه ها به گونه ای در جامعه مطرح نمایند که کل مجلس زیر سوال برود. فلاحت پیشه با بیان اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی با شهروندان عادی کشور هیچ تفاوتی ندارند، افزود: در صورت صحت این ادعاها نماینده خاطی بایستی مورد پیگرد قضایی قرار گیرد. این نماینده مجلس شورای اسلامی در مورد استعفای علی مطهری نیز اظهار داشت: این استعفا روز چهارشنبه در مجلس طرح خواهد شد. وی در مورد رای آوردن و یا نیاوردن این استعفا خاطرنشان کرد: بایستی ابتدا موضوع استعفا شنیده شده و سپس در مورد آن بحث کرد. فلاحت پیشه یادآور شد: معتقدم اصل موضوع استعفا قابل انتقاد است چرا که ماهیت سوال از رئیس جمهور زمانی تبدیل به امری حقوقی می شود که 72 نماینده آنرا امضا کنند و بایستی وی در ابتدا در مورد این استعفا با امضا کنندگان مشورت می کرد.
ارسال نظر: