برنامه‌های بیست و پنجمین سالگرد رحلت امام(ره) اعلام شد

کدخبر: 889211

مراسم ساعت ۹ صبح روز ۱۴ خرداد با سخنرانی رهبر معظم انقلاب برگزار می‌شود/ شب ۱۴ خرداد رئیس‌جمهور سخنرانی می‌کند

به گزارش «نسیم» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جماران حمید انصاری، دبیر ستاد بزرگداشت امام(ره) با بیان اینکه یکی از برنامه‌های اثرگذار در ایجاد انگیزه و بستر مناسب برای شناخت امام مراسم بزرگداشت امام است، گفت: امام هیچ احتیاجی به ستایش امثال بنده ندارد و نخواهد داشت. امام به هیچ وجه نیازمند نوشته شدن در کتاب ها و زندگی نامه ها نیست. بشریت امروز در پرتو بزرگداشت او، احتیاج به شناخت و معرفت مکتب سیاسی امام دارد و 14 خرداد این بستر را برای مردم فراهم می کند.

وی اظهار داشت: خدا را شاکریم که در 25 سال اخیر با دولت‌های مختلف توانستیم این مراسم را برگزار کنیم و امسال نیز با همکاری دولت تدبیر و امید که اکثریت آنها از سابقون در انقلاب و مبارزان انقلاب و از شاگردان امام بودند مقدمات لازم را برای برگزاری مراسم بزرگداشت امام در 14 خرداد،روز میثاق با امام و بیعت با ولایت و رهبری فراهم می کنیم.

دبیر ستاد بزرگداشت امام افزود: همانند سال های گذشته مراسم روز14 خرداد از ساعت 9 صبح در جوار حرم مطهر حضرت امام با حضور همه اقشار و شخصیت ها و مردم سراسر کشور و با سخنرانی رهبر فرزانه و بزگوار انقلاب اسلامی آغاز خواهد شد و همه ازبیانات سرنوشت ساز رهبر معظم انقلاب اسلامی در این روز تاریخی وملی استفاده خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: به رسم سالهای گذشته، قبل از سخنرانی رهبر انقلاب یادگار ارزشمند حضرت امام، حضرت آیت‌الله سیدحسن خمینی به ایراد سخن خواهد پرداخت. وی در ادامه گفت: دیگر برنامه مهم بزرگداشت امام، سخنرانی رئیس جمهور در شب 14 خرداد در حرم مطهر و در حضور مردم عزیز خواهد بود.

ارسال نظر: