مراسم بزرگداشت روز خبرنگار از سوی ادارهکل ارشاد خراسان رضوی برگزار شد
علیرضا رشیدیان، استاندار این استان گفت: این استان دومین قطب رسانهای کشور محسوب میشود/ تریبونی به جز رسانهها برای تبیین نظر مسئولان وجود ندارد لذا همکاری این دو قشر ضرورت است
به گزارش خبرنگار «نسیم»، رشیدیان در این مراسم که تا نیمه شب گذشته در منطقه شاندیز مشهد ادامه داشت گفت: نقد از ابزارهای رشد یک جامعه محسوب میشود و وجود رسانه قوی در یک جامعه نشان از پویایی آن جامعه دارد.
گفتنی است در این مراسم علاوه برخبرنگاران، مدیران رسانهها، جراید، نمایندگی رسانههای کشوری در استان، سایتهای محلی و برخی از مدیران روابط عمومی نهادها حضور داشتند. همچنین در حاشیه این مراسم از برگزیدگان جشنواره ملی و منطقهای مطبوعات تقدیر به عمل آمد.