میرکاظمی: شمخانی محکومیت ایران در دادگاه لاحه در خصوص کرسنت را تائید کرد

کدخبر: 920251

نماینده مردم تهران در مجلس در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امنیتی کردن این موضوع صحیح نیست گفت: آنهایی که می‌گویند ما در دادگاه لاحه محکوم نشده‌ایم اطلاعاتش را در اختیار مجلس قرار دهند

به گزارش خبرنگار «نسیم» مسعود میرکاظمی، عضو کمیسیون انرژی مجلس در جمع خبرنگاران با اشاره حکم دادگاه لاحه درباره پرونده کرسنت اظهار داشت: من بعد از جلسه غیرعلنی هفته گذشته که آقای شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی به مجلس آمدند در این خصوص با وی صحبت کردم که ایشان به من گفت ایران در دادگاه لاحه در ارتباط با این پرونده محکوم شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون بحث محکومیت ایران به اطلاع نمایندگان رسیده است افزود: آنهایی که می‌گویند ما در لاحه محکوم نشده‌ایم اطلاعاتش را در اختیار مجلس قرار دهند.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: اگر ایران در لاحه محکوم نشده چرا برخی از مقامات دولتی از اعتراض به حکم دادگاه سخن می‌گویند؟ چنین اظهاراتی نشان دهنده عدم رویه واحد در این زمینه است.

میرکاظمی با تاکید بر لزوم حمایت از حقوق مردم اظهار داشت: مجلس همواره از حقوق مردم دفاع می‌کند و ما اجازه نخواهیم داد منافع مردم ضایع شود، البته باید اطلاعات صحیحی به مجلس برسد و امنیتی کردن موضوع صحیح نیست.

ارسال نظر: