امیرحسین قاضی‌زاده: احکام قضایی مفاسد اجتماعی با قدرت اجرا نمی‌شود

کدخبر: 935748

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در گفتگو با «نسیم» افزود: با توجه به عدم برخورد مناسب، افراد مسئله‌دار جری شده‌اند/ وضعیت حجاب در کلان‌شهر تهران به مرحله بحران رسیده و باید به این بحران رسیدگی شود

قاضی‌زاده هاشمی در ادامه گفتگو با «نسیم» تصریح کرد: حجاب و عفاف در کلان‌شهرهای ما وضعیت خوبی ندارد و بدتر از همه در تهران به حدی خطرناک شده که حتی موضوع حجاب دارد معنا و مفهوم خود را از دست می‌دهد؛ این مسئله خطرناک است و در آینده خطرات زیادی را متوجه جامعه می‌کند.

وی ادامه داد: مشهد نیز تا حدودی در این زمینه دچار معضل شده و در شهری که امام رضا(ع) چشم و چراغ آن است، نباید شاهد کوچکترین مسئله ضدارزشی از جمله فساد و بی‌حجابی باشیم؛ باید شهرهایی مانند کربلا، نجف، مکه و مدینه به‌عنوان شهرهای مذهبی جهان اسلام مورد توجه ما قرار گیرد و از گسترش فساد و بی‌حجابی جلوگیری کنیم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در خصوص مفاسد اجتماعی لازم است قضات قوه قضائیه و مسئولان نیروی انتظامی با قوت با افراد مسئله‌دار برخورد کنند. رفتار این مفاسد تا آنجایی ادامه یافته و به نقاط مختلف سرایت کرده که انگار عادی شده است. مفاسد اجتماعی نباید در جامعه آزاد باشند و هر کاری خواستند انجام دهند و باعث گسترش فساد شوند.

ارسال نظر: