امام جمعه مشهد: انگلیس با تفرقه‌افکنی دینی به‌دنبال ایجاد مشکل در کشور است

کدخبر: 935850

آیت‌الله علم‌‎الهدی در جمع خبرنگاران افزود: این شیاطین مانند یک قیچی دو لبه رفتار می‌کنند که یک طرف آن سنی‌ستیزی و طرف دیگر وهابیت قرار دارد/ دستگاه قضا برخورد با شبهه‌افکنان را تسهیل می‌کند

به گزارش خبرنگار «نسیم»، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی پس از دیدار با فرماندهان انتظامی خراسان رضوی در دفتر امام جمعه تصریح کرد: انگلیسی‌ها به‌عنوان شیاطین مستخدم آمریکا، برای ایجاد مشکل در کشور برنامه‌ریزی کرده‌اند. این‌ها مانند یک قیچی دو لبه رفتار می‌کنند؛ یک طرف آن تحجر و جریان سنی‌ستیزی است که امکانات می‌دهند و بیشتر سایت‌های آنها در لندن فعالیت دارند، و یک طرف دیگر نیز وهابیت است.

وی ادامه داد: جریان تحجر در کشور هم‌زادی برای وهابیت است. آنها یک جریان سنی‌تیزی در کشور راه می‌اندازند و وهابیت نیز از این وضع برای اختلال در کشور استفاده می‌کند، البته مراجع در این زمینه تذکر داده‌اند و مردم هر کجا احساس کردند خطری وجود دارد آن را به نهادهای امنیتی اطلاع دهند. پلیس فتا قطعا با سایت‌های شبهه‌افکن برخورد می‌کند و قرار شده دستگاه قضایی نیز واحد خاصی را در این زمینه راه‌اندازی کند تا در صدور حکم مشکلی وجود نداشته باشد.

امام جمعه مشهد در خصوص بدحجابی در مراکز اطراف حرم رضوی نیز اظهار داشت: نیروی انتظامی، یک نیروی عملیاتی است. مردم باید در مقابله با بدحجابی مشارکت داشته باشند و همه در زمینه ارشادی تذکر دهند، تنها زمانی نیروی انتظامی باید وارد شود که کار از ارشاد گذشته و نیاز به برخورد وجود داشته باشد.

ارسال نظر: