ولایتی: تحریم‌های آمریکا علیه ایران بی اثر شده است

کدخبر: 939174

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین افزود: امروز ایران از با ثبات‌ترین کشورها است/ رمضان عبدالله: بشارت پیروزی مقاومت از سوی رهبر انقلاب برای ما اهمیت بالایی دارد

به گزارش خبرنگار «نسیم» عصر امروز "رمضان عبدالله" دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با علی اکبر ولایتی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار و گفتگو کرد. رمضان عبدالله رئیس جنبش جهاد اسلامی فلسطین در این دیدار با ابراز خرسندی از این دیدار دکتر ولایتی را دوست صدیق خود خواند و افزود: شما جایگاه والایی نزد ما دارید و این فرصت ایجاد شده کمال تشکر را داریم.

وی با اشاره به دیدار خود با رهبر معظم انقلاب از سلامتی ایشان ابراز خرسندی کرد و ادامه داد سلامتی ایشان برای ما یک اطمینان قلبی بود همچنین مقام معظم رهبری در این دیدار نوید پیروزی دادند و فرمودند: قطعاً این پیروزی نزدیک است و این حرف برای ما اهمیت بسیاری دارد.

رمضان عبدالله با تأکید بر اینکه دکتر ولایتی اشراف کامل از مسائل منطقه دارند افزود: ما علاقه‌مندیم ارزیابی شما را از جریانات منطقه بدانیم.

رمضان عبدالله با اشاره به اینکه علیرغم همه مظلومیت‌های موجود پیروز شده‌اند گفت: در مقابل نظام سلطه ایستادگی کردیم و بر خلاف گذشته ایران به عنوان یک قدرت بزرگ از ما حمایت کردند.

وی حمایت ایران را عامل مهم پیروزی دانست و تأکید کرد توطئه‌ها و دشمنی‌های منطقه بسیار پیچیده است و غرب می‌خواهد فرهنگ و سیاست خود را حاکم نماید و در مقابل آن ما باید مقاومت را تقویت و استمرار دهیم و حتماٌ این پیروزی به دست خواهد آمد.

در ادامه این دیدار علی اکبر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به شرح وظایف خود در این مرکز و ابراز خرسندی از این دیدار اظهار داشت به طور قطع در هیچ دوره تاریخی ماهیت منطقه مانند امروز نبوده است و به طور مشخص به نظر می‌رسد استراتژی در منطقه به سرعت تغییر می‌کند کما اینکه از قواعد تاکتیکی تبعیت می‌کند.

وی در ادامه با بیان اینکه وضعیت بسیاری از نقاط جهان از جمله روسیه، چین و تحولات عراق، سوریه، یمن و حتی اتحادیه اروپا متحول شده است گفت: ایران در این بحران‌های جهانی و منطقه‌ای ثبات کامل دارد و امنیت خود را حفظ کرده است.

وی افزود: تحریم‌های آمریکا بر علیه ایران بی اثر شده است و برخی کشورهایی که در گذشته علیه ایران در شورای امنیت موضع‌گیری می‌کردند امروز با تحولات ایجاد شده و قدرت جمهوری اسلامی حاضر به ادامه روند گذشته نیستند.

ولایتی با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده است که اهل مذاکره و به دنبال صلح و آرامش است خاطرنشان کرد: در جهان اسلام و منطقه شاهد هستیم که همه توطئه‌ها و دشمنی‌ها به نتیجه نرسیده و شکست خرده‌اند.

وی یمن، سوریه، عراق، لبنان، غزه و فلسطین را نمونه‌های بارز و مشخص خواند و تأکید کرد: همه این کشورها با پیروزی همراه بودند و ایران به عنوان قدرت مؤثر نقش مهم خود را ایفا کرده است.

ارسال نظر: