صالحی از مجتمع غنی‌سازی شهید احمدی روشن نطنز بازدید کرد

کدخبر: 941590

رئیس سازمان انرژی اتمی در بازدیدی دو روزه از این مجتمع، ضمن تشریح چشم‌انداز صنعت هسته‌ای کشور و اهمیت حفظ دستاوردهای آن، آخرین وضعیت تولید محصولات مجتمع غنی‌سازی شهید احمدی‌روشن را مورد بررسی قرار داد

به گزارش «نسیم» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان انرژی اتمی، دکتر علی اکبر صالحی معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران در یک بازدید دو روزه از مجتمع غنی‌سازی شهید احمدی روشن نطنزدر جلسات فنی با مدیران و کارشناسان مجتمع سیاست‌ها و برنامه‌های این حوزه را تشریح نمود.

در این بازدید که روزهای دوشنبه و سه‌شنبه 28 و 29 مهرماه جاری انجام شد، آخرین وضعیت تولید محصولات این مجتمع مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین در بخش دیگری از بازدید، دکتر صالحی با حضور در مجتمع پایلوت شهید قشقایی در خصوص آخرین وضعیت فنی نسل‌های جدید ماشین‌های پیشرفته سانتریفیوژ سخنانی ایراد کرد و با تاکید بر تلاش مضاعف، رهنمودهای لازم را به مدیران و متخصصان مجتمع ارائه نمود.

معاون رییس جمهور در جمع تلاشگران صنعت هسته‌ای ضمن تشریح چشم‌انداز صنعت هسته‌ای کشور و اهمیت حفظ دستاوردهای آن و تاکید بر وحدت و همبستگی در شرایط حساس کنونی، لزوم پایداری بر اصول و مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را حائز اهمیت دانست.

رییس سازمان انرژی اتمی ایران در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر رویکرد دولت تدبیر و امید، آینده کشور و ملت سرافراز ایران را در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری روشن و نویدبخش توصیف نمود.

ارسال نظر: