رئیس سازمان بسیج سازندگی: اردبیل می‌تواند قطب تولید عدس در کشور باشد

کدخبر: 944310

ابراهیم عزیزی در جلسه شورای اداری اردبیل گفت: هم‌اکنون شاهد این هستیم که عدس مورد نیاز کشور از کانادا وارد می‌شود که این خود یک آسیب در راستای اقتصاد مقاومتی است

به گزارش خبرنگار «نسیم»، سردار ابراهیم عزیزی، رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در جلسه شورای اداری استان اردبیل که با محوریت اقتصاد مقاومتی برگزار شد، گفت: به دنبال این هستیم که اراده و عزم همه جوانان و تفکر بسیجی را به عرصه اقتصاد وارد کنیم. حمایت و پشتیبانی از بسیج سازندگی حرکت در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی است. سعی می‌کنیم از اقتصاد شکننده به اقتصاد پویا برسیم و با استفاده از ظرفیت جوانان بتوانیم در مقابل تهدیدهای اقتصادی ایستادگی کنیم.

23 هزار و 500 واحد تولیدی در راستای اقتصاد مقاومتی در سال 92 در کشور شکل گرفته است

وی گفت: اگر ظرفیت‌های استان اردبیل به خوبی شناخته شود این استان می‌تواند قطب تولید عدس در کشور باشد ولی هم‌اکنون شاهد این هستیم که عدس مورد نیاز کشور از کانادا وارد می‌شود که این خود یک آسیب در راستای اقتصاد مقاومتی است. از مسئولان انتظار داریم که در صدور مجوزها برای واحدهای تولیدی خانگی سخت‌گیری نشود و امیدواریم که بخش کشاورزی به صورت علمی دنبال شود. 23 هزار و 500 واحد تولیدی در راستای اقتصاد مقاومتی در سال 92 در کشور شکل گرفته است.

ارسال نظر: