شهردار مشهد: ۱۲ پروژه با ۴۲۰ میلیارد ریال اعتبار را در نیمه نخست سال افتتاح کردیم

کدخبر: 953532

مرتضوی افزود: این میزان اعتبار در حالی هزینه شده که کل اعتبارات عمرانی شهرستان مشهد ۵۰۰ میلیارد ریال است/ شرکت‌های نفتی بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال به شهرداری‌های مناطق شهر بدهکارند

به گزارش خبرنگار «نسیم»، سیدصولت مرتضوی در حاشیه بازدید خبرنگاران از پروژه‌های شهری "منطقه 3" مشهد تصریح کرد: در طول سال، پروژه‌های متعدد و متنوعی را به بهره‌برداری رسانده‌ایم. امروز شاهد به بار نشستن ۱۲ پروژه بزرگ در منطقه‌ای هستیم که چه از حیث جمعیت و چه ازحیث وسعت در حوزه پرجمعیت‌ترین و بزرگترین مناطق شهری مشهد است. در آینده نیز چنین پروژه‌هایی را در سطح شهر به بهره‌برداری می‌رسانیم. نزدیک به ۱۰ سال از افتتاح "پل نوغان" می‌گذشت اما راست‌گردان بلاتکلیف مانده بود که خوشبختانه با کمک شورای شهر و 22 میلیارد تومان اعتبار، تصمیم به تسهیل حریم شد.

وی ادامه داد: طبق برآورد شهرداران مناطق، شرکت‌های نفتی بالغ بر 500 میلیارد ریال به شهرداری‌ها بدهکار هستند اما در زمینه حل مسئله همکاری نمی‌کنند و ما بی‌سر و صدا وارد کار شدیم و به دنبال برقراری آرامش برای مردم و دریافت مطالبات هستیم.

مرتضوی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای گفت: ملت ایران تحت هیچ شرایطی حاضر نیست از حقوق مسلم خود عبور کند. مذاکرات ثابت کرد دل بستن به بیگانگان هیچ سودی ندارد. اگر می‌خواهیم اقتصاد ما بچرخد، حتما باید با اتکا به عزم ملی و مدیریت جهادی امورات خود را پیش ببریم.

شهردار مشهد اظهار داشت: اخیرا یکی از نمایندگان مجلس، سخنرانی در دانشگاه فردوسی پیرامون فتنه 88 داشت؛ افراد و اشخاص باید بدانند مشهد جای این یاوه‌گویی‌ها نیست و نباید صبر بسیجیان امام(ره) را لبریز کرد. افرادی که در برابر استکبار جهانی قدرت عرض اندام ندارند گاهی در برخی مجامع مسائلی را مطرح می‌کنند که فقط زیبنده خودشان است.

ارسال نظر: