جهانگیری: رهبر انقلاب از عملکرد دستگاه‌ها در مبارزه با فساد راضی نیستند

کدخبر: 957402

معاون اول رئیس‌جمهور در همایش ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد افزود: امروز دغدغه جدی در مبارزه با فساد وجود دارد/ امروز اعداد فسادهای مالی نشان می‌دهد که یک جای کار اشکال دارد

به گزارش خبرنگار «نسیم» اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور در همایش ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد با بیان اینکه امروز دغدغه جدی در مبارزه با فساد وجود دارد اظهار داشت: از ابتدای نظام و انقلاب یکی از اهداف از بین بردن مفاسد بود.

وی با اشاره به بحث هشت ماده ای رهبری در سال 80 گفت:حتما باید بررسی کنیم که از 13 سال پیش تاکنون به کجا رسیده ایم و از زمان صدور این فرمان هشت ماده‌ای بهتر شددیم یا بدتر؟ پیداست که پیامدهای این امر حاکی از بدتر شدن شرایط دارد.

جهانگیری گفت: احساس می‌کنم رهبر انقلاب از عملکرد دستگاهها در مبارزه با فساد راضی نیستند و وقتی امروز اعداد فسادهای مالی مطرح می‌شود پیداست که یک جای کار اشکال دارد و هنوز آنگونه که باید به قضیه ورود نکرده ایم.

معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه از رهبری درخواست کردیم که یک پیام به این همایش صادر کنند یا اجازه دیدار به شرکت کنندگان این همایش را بدهند که ایشان طی چند جمله به نامه درخواست ما پاسخ دادند.

به گزارش خبرنگار «نسیم» جهانگیری پاسخ رهبر انقلاب به نامه وی را که حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی حامل آن بود، در همایش امروز قرائت کرد.

ارسال نظر: