"نظام سلطه جنگ نرم با جمهوری اسلامی و براندازی از درون را در دستور کار قرار داده است"

کدخبر: 965475

خطیب نماز جمعه اردبیل گفت: در راهبرد جدید غرب علیه نظام اسلامی بر دکترین مهار ایران اسلامی، نبرد رسانه‌ای، استحاله فرهنگی و ساماندهی نافرمانی مدنی تاکید شده است

به گزارش خبرنگار «نسیم»، آیت‌الله سید حسن عاملی در خطبه‌های نماز جمعه اردبیل گفت: نظام سلطه پس از دو دهه رویارویی با جریان رو به گسترش اندیشه انقلاب اسلامی در جهان، جنگ سخت را در این زمینه بی‌فایده دانست. لذا جنگ نرم با نظام جمهوری اسلامی به عنوان سردمدار جریان اسلام‌خواهی در جهان و براندازی از درون را در دستور کار خود قرار داده است

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان در ادامه اظهار داشت: در راهبرد جدید غرب علیه نظام اسلامی بر سه موضوع تأکید شده است؛ دکترین مهار ایران اسلامی، نبرد رسانه‌ای و استحاله فرهنگی و ساماندهی نافرمانی مدنی.

وی افزود: انقلاب اسلامی توانسته نبرد نرم را به خیابان‌های اروپا بکشاند و آنها با پدیده حجاب اسلامی که نمادی از کارکرد اجتماعی اسلام در اروپاست، مواجه گرداند و با برخوردهای غیرعقلانی، غیرمنطقی و غیرقانونی در برابر یک متر پارچه، مستأصل و اصول خود را زیرپا بگذارند. اما با این حال آنها از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای و اجتماعی توانسته‌اند در بخشی از ملّت ما تأثیر منفی ایجاد کنند.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از خطبه ها، مانور عظیم ارتش جمهوری اسلامی ایران در دریای عمان را نماد اقتدار روحی، علمی و نظامی دانست و گفت: از افتخارات بزرگ انقلاب اسلامی تحوّلات و تطوّرات عظیم در عرصه فناوری در تجهیزات نظامی است و این فخر و شرف در حالی است که کشور ما در اوج تحریم تکنولوژی قرار دارد. با این اقتدار که در تاریخ کشور بی نظیر است، دشمنان از هرگونه تعرّض به کشور اسلامی مأیوس هستند.

ارسال نظر: