کارگاه قرائت و شرح گزیده آثار فلسفه‌­ای حقوق عمومی در دانشگاه امام صادق ‌(ع) برگزار می‌شود

کدخبر: 975676

دومین دوره کارگاه‌های نظام سازی اسلامی با عنوان "کارگاه قرائت و شرح گزیده آثار فلسفه‌ای حقوق عمومی به زبان انگلیسی" به همت مرکز تحقیقات بسیج دانشگاه امام صادق علیه‌السلام برگزار می‌شود

به گزارش «نسیم»، به نقل از روابط عمومی مرکز تحقیقات بسیج دانشگاه امام صادق علیه‌السلام، به منظور تقویت بنیان­های معرفتی و مهارتی فلسفه حقوق دانشجویان حقوق عمومی، دومین دوره کارگاه های نظام سازی اسلامی با عنوان "کارگاه قرائت و شرح گزیده آثار فلسفه‌ای حقوق عمومی به زبان انگلیسی" به همت مرکز تحقیقات بسیج دانشگاه امام صادق علیه‌السلام برگزار می شود.

در این دوره آموزشی، توانمندی معرفتی و مهارتی شرکت کنندگان از طریق آموزش لغات و عبارات تخصصی آثار فیلسوفان در حوزه فلسفه حقوق تقویت شده و تبیین صحیحی از فلسفه حقوق از منظر اندیشمندان غربی صورت خواهد پذیرفت.

این جلسات پنجشنبه هرهفته به مدت یک ماه از ساعت 13 الی 18 با حضور استاد دکتر علی صابری تولایی، در دانشگاه امام صادق علیه السلام برگزار می شود که اولین جلسه این دوره 30 بهمن ماه سال جاری خواهد بود.

لازم به ذکر است این دوره مخصوص دانشجویان برادر و خواهر رشته­های علوم انسانی و طلاب حوزه علمیه می­باشد و پس از پایان این جلسات به شرکت کنندگانی که در آزمون نهایی نمره قابل قبولی کسب نمایند گواهی پایان دوره اعطاء خواهد شد.

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاع بیشتر به پایگاه اینترنتی rc.basijisu.com مراجعه نمایند

ارسال نظر: